کد خبر : 1355609 | 15 شهریور 1395 ساعت 20:24 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

بحث مظلومیت تیم را مطرح نمی‌کنم

ناظم‌الشریعه: امیدوارم سفیرهای خوبی باشیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: نمی‌خواهم بحث مظلومیت تیم را مطرح کنم، اما نگاه‌مان به تیم ملی فوتسال، نگاه به تیم پنجم جهان باشد.

ناظم‌الشریعه: امیدوارم سفیرهای خوبی باشیم

به گزارش "ورزش سه" از فارس، محمد ناظم‌الشریعه در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال به جام جهانی کلمبیا در جمع اعضای تیم و مهمانان گفت: جا دارد از جواد اسفندیاری، مرتضی فراهانی و سعید عباسی و سعید افشار تشکر کنم. از شما می‌خواهم آنها را مورد تشویق قرار دهید؛ چراکه آنها می‌دانستند در لیست 14 نفره تیم ملی نیستند، اما تا روز آخر محکم تمرین کردند و نشان دادند چه رفاقت قوی در تیم وجود دارد.

 

 

وی درمورد پاداش تیم ملی فوتسال عنوان کرد: از شما یک خواهش دارم، نمی‌خواهم بحث مظلومیت را مطرح کنم، ولی می گویم نگاه‌تان به تیم فوتسال، نگاه به تیمی باشد که در رنک 5 جهان قرار دارد. خواهشمندم امکاناتی در حد تیم پنجم جهان به این بچه‌ها بدهید، می‌دانم معذوریت‌هایی وجود دارد، اما در همین یکی‌، دو روز که وقت داریم می‌توانیم تصمیم خوبی بگیریم. شخصیت تیم ملی فوتسال چه از لحاظ اخلاقی و چه از لحاظ فنی بسیار بالاست و بازیکنان سطح بالایی در این تیم حضور دارند. مطمئن باشید هر کس دیگری هم به جای من مربی بود، این بازیکنان را دعوت می‌کرد، امیدوارم بتوانیم آبروداری کنیم و سفیرهای خوبی از ایران باشیم.

دیدگاه‌ها