کد خبر : 1355647 | 15 شهریور 1395 ساعت 23:21 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

مراسم استقبال بود یا تماشای تمرین؟

بدرقه کم‌هزینه و پُرستاره فوتسالیست‌ها (عکس)

مراسم بدرقه ملی پوشان فوتسال ایران به جام جهانی کلمبیا با حضور مسؤولان و چهره‌های سرشناس کشوری برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی 2016 کلمبیا سه‌شنبه هفته آینده با دیدار مقابل اسپانیا آغاز می‌شود که همانند چهار سال قبل مجددا با این تیم قدرتمند در یک گروه قرار گرفته است.


ملی پوشان فوتسال ایران تا روز چهارشنبه تمریناتشان را در تهران انجام می‌دهند و روز پنج‌شنبه به سمت فرانکفورت آلمان پرواز می‌کنند تا از آنجا به بوگاتا کلمبیا و پس از آن به مدلین محل برگزاری مسابقات بروند.


تیم ملی فوتسال ایران در بهمن ماه سال گذشته قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد و حالا با روحیه‌ای بالاتر پای به رقابت‌های جهانی خواهد گذاشت که امید می‌رود این تیم بتواند ناکامی چهار سال گذشته که به جمع هشت تیم هم راه نیافت را جبران کند و رتبه خوبی به دست آورد.


مراسم بدرقه ملی پوشان فوتسال ایران امروز در محل تمرین آنها برگزار شد که مهدی تاج رئیس و علی کفاشیان نائب رئیس فدراسیون فوتبال در آن حضور داشتند؛ حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی، وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی و سرمربی تاسیسات دریایی تهران، محمدرضا حیدریان کاپیتان سال‌های دور تیم ملی، صادق درودگر رئیس اسبق کمیته فوتسال، سیدرضا افتخاری رئیس سابق کمیته فوتسال و مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال تهران و علی صانعی پیشکسوت و مدیر فنی تیم ملی فوتسال ایران حضور داشتند.


چهره‌های سرشناسی در مراسم بدرقه ملی پوشان فوتسال ایران حضور داشتند اما مکان نامناسبی که از تهویه نامطلوبی هم برخوردار بود و همچنین بی سر و صدا بودن آن در خور شان نماینده ایران در جام جهانی فوتسال ایران نبود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها