کد خبر : 1355708 | 16 شهریور 1395 ساعت 11:04 | 8K بازدید | 3 دیدگاه

جایگاه فولاد انتهای جدول نیست

بایرامی: فوتبالم را مدیون خطیبی هستم

مهاجم جدید تیم ماشین سازی ابراز امیدواری کرد بتواند جواب اعتماد رسول خطیبی را بدهد و برای تیمش مفید باشد.

بایرامی: فوتبالم را مدیون خطیبی هستم

مهرداد بایرامی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره بازگشتش به ماشین سازی، کار کردن با رسول خطیبی، استقبال خوب از او در تمرین دیروز، بازی با استقلال و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


فوتبالم را مدیون خطیبی هستم


از رسول خطیبی تشکر می کنم که دوباره به من اعتماد کرد و مرا نزد خودش آورد. از حضور دوباره در تبریز خوشحالم و امیدوارم جواب اعتماد و محبت خطیبی را بدهم. من فوتبالم را مدیون رسول خطیبی هستم و امیدوارم سربلندش کنم.


استقبال خوبی از من شد


دیروز در تمرینات ماشین سازی استقبال خوبی از من شد. من سابقه حضور در ماشین سازی را دارم و دست تک تک هواداران و اعضای این تیم را می بوسم. به ماشین سازی برگشتم تا دل هواداران فوتبال آذربایجان را شاد کنم.


تفاوتی بین بومی و غیربومی ها نیست


تیم ما بازیکنان خوبی دارد. ترکیب از بومی و غیربومی که همه یکدل هستیم تا نتایج خوبی بگیریم. واقعا تفاوتی میان بازیکنان بومی و غیربومی و خارجی ماشین سازی نیست. مجموعه تیم به دنبال این است که بتواند روزهای خوبی را سپری کند.


بازی در آزادی دشوار است


بازی سختی با استقلال داریم. این تیم نتایج خوبی کسب نکرده اما تیم بزرگی است. بازی کردن در ورزشگاه آزادی همواره کار دشواری است اما می خواهیم با دست پر از این بازی خارج شویم تا آذربایجانی ها و به خصوص طرفداران ماشین سازی را خوشحال کنیم.


تشکر از فولاد و مردم اهواز


جا دارد از مجموعه باشگاه فولاد و مردم خوب اهواز تشکر کنم که در مدت حضورم مرا تنها نگذاشتند. امیدوارم فولاد امسال بتواند روند روبه رشدی را پیدا کند. واقعا جایگاه فولاد انتهای جدول نیست. این باشگاه امکانات خیلی خوبی دارد و قطعا در این فصل بالا می آید و روزهای خوبی را سپری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها