کد خبر : 1355754 | 16 شهریور 1395 ساعت 13:56 | 72.8K بازدید | 1 دیدگاه

سیاست عجیب مدیران استقلال پیش از دربی

مدیران تیم فوتبال استقلال ظاهرا اصلا درکی از شرایط حال حاضر این باشگاه و اهمیت بازی‌های پیش رو ندارند.

سیاست عجیب مدیران استقلال پیش از دربی

به گزارش "ورزش سه"، سیدرضا افتخاری مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در ادامه سریال‌های صحبت‌های عجیبش روز گذشته در پایان جلسه هیات مدیره این باشگاه مدعی شد که علیرضا منصوریان باید با بازیکنان حرف بزند تا آنها به باشگاه برای قراردادهایشان تخفیف بدهند. او مدعی شد که در حال حاضر محل درآمدهای باشگاه استقلال به طور دقیق مشخص نیست و البته این باشگاه مشکلاتی با اسپانسر خود دارد که همین موضوع کار مدیران آن را سخت کرده است.


این صحبت‌های عجیب در حالی روز گذشته از سوی مدیرعامل باتجربه استقلال مطرح شد که این تیم کمتر از دو هفته دیگر باید دربی پایتخت را با پرسپولیس برگزار کند و طبیعی است که انتشار چنین نقل قول‌هایی می‌تواند این تیم را وارد بحرانی بزرگ کند.


سوال اصلی اینجاست که اگر استقلال با اسپانسر خود به مشکل خورده است، پرسپولیس هم همین شرایط را دارد و چرا سرپرست باشگاه پرسپولیس در آستانه آغاز لیگ‌برتر چنین صحبت‌های عجیبی را به زبان نمی‌آورد؟


نکته دوم این است که افتخاری در بخشی از صحبت‌هایش مدعی شده که مدیران قبلی استقلال عجولانه با بازیکنان قرارداد امضا کردند. هرچند صحبت‌های افتخاری در مورد رقم بازیکنان استقلال چندان اشتباه به نظر نمی‌رسد اما ظاهرا او این نکته را فراموش کرده که فصل نقل و انتقالات یک بازار رقابتی است و در این بازار ممکن است باشگاه‌های دیگری هم باشند که برای جذب بازیکنان مورد نظرشان ارقام عجیبی پرداخت کرده‌اند.


و نکته آخر این است که بدون تردید پرسپولیس هم به عنوان رقیب سنتی استقلال بازیکنانی دارد که ممکن است عده‌ای در توانایی آنها شک داشته باشند. مثل دو بازیکن اوکراینی که حضورشان در ایران با انتقادهای فراوانی همراه بود ولی نکته جالب این است که علی‌اکبر طاهری هرگز دخالتی در تصمیم سرمربی تیمش نکرده است و این دو بازیکن با وجود تمام حرف و حدیث‌ها زیرنظر برانکو تمریناتشان را ادامه می‌دهند و کسی هم در باشگاه پرسپولیس در مورد گران بودن قیمت آنها صحبت نمی‌کند.


هرچه که هست به نظر می‌رسد صحبت‌های عجیب و غریب افتخاری جز اینکه حاشیه‌های استقلال را بیشتر کند و البته چوب لای چرخ منصوریان در شروع کارش بگذارد، فایده دیگری برای این باشگاه ندارد.

دیدگاه‌ها