کد خبر : 1355780 | 16 شهریور 1395 ساعت 15:22 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: باشگاه بدون هوادار باشگاه نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه بدون هوادار نامش باشگاه نیست.

برانکو: باشگاه بدون هوادار باشگاه نیست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ با اشاره به نقش هواداران پرسپولیس در این تیم اظهار داشت: کمتر باشگاهی را در دنیا سراغ داریم که چنین هوادارانی داشته باشد. آنها در طول فصل گذشته یار دوازدهم ما بودند. سال گذشته چه زمانی که نتیجه می‌گرفتیم و چه نتیجه نمی‌گرفتیم، هواداران یار و یاور ما بودند و باید از آنها تشکر کنم. اگر بازی خوبی انجام ندهیم، قطعاً در قبال هواداران غمگین می‌شوم. به‌نظرم باشگاه بدون هوادار، باشگاه نیست.

 

خوشحالم جزو خانواده پرسپولیس هستم


وی ادامه داد: خوشحالم در جایی حضور دارم که بزرگانی چون علی پروین، حسین کلانی، جعفر کاشانی و دیگر بزرگان پرسپولیس در آن حضور دارند. حضور آنها در این مراسم نشان داد که چقدر به پرسپولیس علاقه‌مند هستند و همیشه خود را هوادار این تیم می‌دانند، این عزیزان بزرگان پرسپولیس هستند و من خوشحالم که جزو این خانواده بوده و در پرسپولیس فعالیت می‌کنم. قدیمی‌های باشگاه تاریخ خودشان را دارند و من هم اینجا هستم تا بخشی از موفقیت‌های باشگاه را رقم بزنم.

 

می‌خواهیم قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شویم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد سالگرد پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس در دربی تهران یادآور شد: طبیعی است چنین نتایج خوبی در تاریخ باشگاه ماندگار شوند. من هم اینجا هستم تا دانش و تجربه خود را در خدمت باشگاه قرار داده و با کمک هم نتایج خوبی را رقم بزنیم. هدف‌مان این است که تمام خواسته‌های هواداران را برآورده سازیم. ما امسال در سه جبهه خواهیم جنگید و می‌خواهیم قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شویم. می خواهیم نتایجی بگیریم که ماندگار شوند، مثل همین نتیجه 6 بر صفر که 40 سال پیش رقم خورد، اما در تاریخ باشگاه ماندگار شد.

 

قبل از دربی یک دربی دیگر در تبریز پیش رو داریم


برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس این فصل می‌تواند تمام خواسته‌های هواداران را برآورده کند، از این جهت که آنها به چیزی جز قهرمانی راضی نیستند، عنوان کرد: هواداران همیشه از ما انتظارهای بزرگی دارند. من دربی را مثال می‌زنم. در دربی معمولاً نتایج غیرمنتظره رقم می‌خورد. خاطرتان باشد دو سال پیش پرسپولیس برای بقا می‌جنگید و استقلال مدعی قهرمانی بود، اما در دربی رفت و برگشت پرسپولیس برنده شد. این نشان می‌دهد که شرایط دربی با اوضاع تیم‌ها متفاوت است و هر تیمی که در زمین بهتر و کم اشتباه‌تر بازی کند، برنده خواهد شد. نمی‌خواهم بگویم برنده دربی چه تیمی است، اما مسلماً دربی احساس خاصی برای ما و هواداران دارد و افتخار بزرگی نیز برای هر کسی است که جزئی از این دو باشگاه است. اما فراموش نکنید ما قبل از دربی یک دربی دیگر در تبریز پیش رو داریم.

 

شرایط ورزشگاه تراکتورسازی برای ما و این تیم یکسان است


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره برگزاری دیدار تراکتورسازی - پرسپولیس در ورزشگاه پنج هزار نفری گفت: من نگران این نیستم که در این بازی شاهد اتفاق خاصی باشیم، چرا که مطمئنم مسئولان این بازی را در امنیت کامل برگزار خواهند کرد. هر شرایطی که در آن ورزشگاه وجود دارد برای هر دو تیم یکسان است. تراکتورسازی هم قطعاً مشکلاتی برای این بازی دارد، چرا که آنها نمی‌توانند بازی تیم‌شان را در حضور 50 هزار تماشاگر برگزار کنند و فقط پنج هزار هوادار می‌توانند این دیدار را تماشا کنند. من آرزو می‌کنم بازی زیبایی را در تبریز شاهد باشیم.

برانکو در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی براینکه نظر او درباره بازگشت رامین رضاییان چیست، تأکید کرد: رضاییان بازیکن باشگاه است.

 

با بررسی وضعیت ملی‌پوشان در مورد آنها تصمیم می‌گیریم


وی در ادامه راجع به بازگشت ملی‌پوشان تیمش که به‌نظر می‌رسد خسته باشند، افزود: مطمئناً بازی ملی‌پوش فردا در شرایطی به ایران بازمی‌گردند که از نظر آب و هوایی در جایی متفاوت بودند و شاید زمان ببرد، آنها به شرایط مطلوب برگردند. ملی‌پوشان فرصت خیلی کمی برای استراحت خواهند داشت و ما سعی می‌کنیم با بررسی وضعیت آنها در استفاده از بازیکن ملی‌پوش تصمیم بگیریم.

 

در مورد سروش رفیعی حرفی ندارم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد شایعه پیوستن سروش رفیعی به پرسپولیس نیز گفت: جالب نیست که من بخواهم درمورد بازیکن تیم دیگر صحبت کنم. رفیعی بازیکن تراکتورسازی است و من نه راجع به او و نه بازیکنان دیگر تیم‌ها که تحت قرارداد باشگاه‌شان هستند، حرفی ندارم.

دیدگاه‌ها