کد خبر : 1355949 | 17 شهریور 1395 ساعت 08:48 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیامند رحمان: انتقام بهداد سلیمی را می‌گیرم

قهرمان وزنه برداری پارالمپیک جهان می‌گوید در پارالمپیک اول به کسب مدال طلا و بعد به رکوردشکنی فکر می‌کند.

سیامند رحمان: انتقام بهداد سلیمی را می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، سیامند رحمان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتظارات از او برای کسب مدال طلای پارالمپیک مسابقات 2016 ریو، اظهارکرد: ان‌شاء‌الله با لطف خدا و دعای خیر مردم اول از هر چیز سعی می‌کنم مدال طلای مسابقات را بگیرم و بعد هم به رکورد 300 کیلوگرم حمله می‌کنم. امیدوارم بتوانم دل مردم را شاد کنم و باز هم بتوانم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

 

او درباره میزان حمایت‌ها از ورزشکاران پارالمپیک نیز، تصریح کرد:‌ همه چیز تا این جا خوب بوده است فدراسیون برای ما اصلا کم و کاستی نگذاشته است و اردوهای خوبی برگزار شد. مربیان و مسئولان برای ما زحمت کشیدند امیدوارم که بتوانم جواب زحمات این عزیزان را هم بدهم، ضمن این که خودم هم حدود یک سال و نیم است در اردو هستم و از خانواده‌ به دور بوده‌ام و به امید خدا همه تلاش‌مان را می‌کنیم که  با کسب نتایج خوب مردم ایران را خوشحال کنیم.

 

قهرمان وزنه برداری پارالمپیک  جهان در پاسخ به این پرسش که آیا وزنه‌برداری می‌تواند نسبت به پارالمپیک قبلی نتیجه‌ بهتری بگیرد، گفت‌: نسبت به رقابت‌های قبلی ورزشکاران کمتری در وزنه‌برداری داریم، اما امیدوارم که با تلاش بچه‌ها نتیجه‌ بهتری بگیریم و دست پر به کشور باز گردیم.

 

رحمان در پاسخ به این پرسش که ناداوری در حق بهداد سلیمی، در مسابقات  المپیک چه حسی به او داد، خاطر نشان کرد:‌ همه ایران از اتفاقی که برای سلیمی افتاد ناراحت شدند، همه مردم  ایران بهداد را دوست دارند  و  این را می‌شد از واکنش‌ها در فضای مجازی دید. همین که مردم یک ورزشکار را دوست داشته باشند از مدال هزار مدال با ارزش‌تر است. بهداد تلاش خودش را کرد و اتفاقی که افتاد چیزی از محبوبیتش کم نکرد. ان‌شاء‌الله  که بتواند در بازی‌های بعدی موفق باشد. من و بهداد با هم رفیق هستیم و امیدوارم که بتوانم رکورد خوبی بزنم و انتقام بهداد را بگیرم.

دیدگاه‌ها