کد خبر : 1355968 | 17 شهریور 1395 ساعت 10:36 | 31.2K بازدید | 2 دیدگاه

هفته ششم ، هفته سرنوشت سازدسته اول

پنج‌شنبه بزرگ لیگ زدو خورد! (گزارش)

هفته ششم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور که فردا برگزار می شود هفته سرنوشت سازی برای برخی از تیم ها خواهد بود. و در این هفته تعداد بازی های مهمی که برگزار می شود قابل ملاحظه است.

پنج‌شنبه بزرگ لیگ زدو خورد! (گزارش)

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که تا اکنون با منصور ابراهیم زاده طعم شیرین پیروزی را نچشیده باید در تهران با بادران بازی کند. این بازی ملاقات اکبر میثاقیان با شاگردان فصل گذشته اش است.


برای مس کرمان و منصور ابراهیم زاده سه امتیاز این بازی خیلی حیاتی است به خصوص که در پایان بازی با استقلال اهواز تماشاگران ناراضی شعارهایی علیه سرمربی و باشگاه سر دادند.


اکسین البرز که در صدر جدول شریک ندارد باید در خانه ملوان بازی کند. طبیعتا این تیم برای تدوام صدرنشینی باید دست پر میدان را ترک کند چون پارس جنوبی جم مترصد فرصت است تا با کوچکترین لغزش از سوی اکسین و با غلبه بر سپیدرود صدر جدول را از آن خود کند. هر چند باید منتظر ماند و دید که آیا ملوان به اکسین اجازه کسب سه امتیاز را می دهد! آنهم ملوانی که در تلاش است باخت هفته پیش در برابر ایرانجوان بوشهر را جبران کند. از سویی سپیدرود هم در جم تیم از پیش بازنده نیست. اگر چه پارس جنوبی جم تا اینجا باختی نداشته و حتی گلی هم نخورده اما سپیدرود همه تلاش های خود را برای کسب امتیاز از این دیدار بکار می گیرد و حتی برنامه هایی نیز برای پیروزی در این دیدار دارد.


دیدار خونه به خونه – آلومینیوم اراک هم نبرد تیم های مدعی است. اگر چه تیم  خونه به خونه کمی از صدر جدول فاصله گرفته است اما سه امتیاز این بازی می تواند فاصله با صدر جدول راکم کند. در نقطه مقابل آلومینیوم اراک تیم سوم جدول است و برای حفظ این موقعیت تلاش خواهد کرد.


نتایج هفته هایی ابتدایی نشان داده برخی از نامی ها را نمی تواند مدعی دانست. تیم هایی چون نساجی و فجر سپاسی شیراز را. البته نه به این خاطر که از نظر فنی دچار مشکل هستند بلکه به خاطر مشکلات مالی. بی شک مشکلات مالی هیچ گاه اجازه نخواهد داد این دو تیم روی مسائل فنی و نتیجه گیری تمرکز کنند کما اینکه این مسئله در 5 هفته سپری شده به این دو تیم به اندازه کافی ضربه زده است. بازی این دو تیم در هفته ششم از جمله بازی های حساس این هفته است.

 

1141024

 

 

دیدگاه‌ها