کد خبر : 1356072 | 17 شهریور 1395 ساعت 15:54 | 217.4K بازدید | 8 دیدگاه

عکس یادگاری بعد از جلسه

رامین اینجاست؛ استادیوم شهید کاظمی

رامین رضاییان در بازگشت تیم ملی از چین به همراه دیگر ملی پوشان این تیم امروز در تمرینات پرسپولیس حضور یافت.

رامین اینجاست؛ استادیوم شهید کاظمی

به گزارش "ورزش سه"، مدافع راست ملی پوش پرسپولیس که ساعاتی بعد از دیدار برابر راه آهن در لیگ پانزدهم دیگر از دسترس برانکو ایوانکوویچ خارج شد، بعد از کش و قوس فراوان و حرف و حدیث هایی که درباره حضورش در لیگ ترکیه و ریزه اسپور به وجود آمد، بار دیگر به تهران بازگشت و با عذرخواهی چند باره اش خواهان بازگشت به پرسپولیس شد. سرپرست پرسپولیس نیز بعد از چند جلسه با او و وکیلش در نهایت قرارداد او را برای ادامه همکاری با پرسپولیس البته با شرایط جدید امضا کرد تا او موفق شود به خواسته اش دست یابد.


هر چند برانکو ایوانکوویچ با توجه به رفتار شاگردش چندان از این اتفاق استقبال نکرده است اما با توجه به کیفیتی که این بازیکن دارد، تنها به دنبال جاری کردن انضباط تیمی در بین شاگردانش است.

 

1141097


اکنون و بعد از پایان دومین بازی تیم ملی در مسیر انتخابی جام جهانی، ملی پوشان پرسپولیس نیز باید امروز در تمرینات خود را به سرمربی این تیم معرفی کنند و با این حساب وحید امیری، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان و مهدی طارمی در تمرین امروز حضور خواهند یافت.


رامین رضاییان چندی پیش البته و قبل از امضای قراردادش در استادیوم شهید کاظمی حضور یافته بود و قصد داشت با گل و شیرینی به عذرخواهی از برانکو ایوانکوویچ بپردازد که موفقیت زیادی نصیبش نشده بود و در ادامه با رایزنی فراوان توانست نظر باشگاه و تا حدودی سرمربی کروات تیمش را جلب کند. او که اکنون رقبای سرسخت تری نسبت به فصل گذشته روبروی خود می بیند کار سختی برای حضور در ترکیب دارد و باید حسین ماهینی و حتی صادق محرمی را از پیش رو بردارد و باید دید مدافع راست ملی پوش کارلوس کی‌روش که در ترکیب اصلی ایران جای گرفته در پرسپولیس موفق خواهد شد ابتدا نظر برانکو ایوانکوویچ را جلب کند یا خیر.


پرسپولیس این هفته در دیدار سرنوشت ساز و حساس لیگ به تبریز خواهد رفت تا برابر تراکتورسازی مدعی قرار گیرد و برانکو ایوانکوویچ نمی خواهد صدر جدول را بعد از تعطیلات از دست بدهد و مقابل امیر قلعه نویی تیمش را بازنده ببینید. آنها که در 4 بازی اخیر عملکرد خوبی از نظر دفاعی به جا گذاشته اند البته کار سختی مقابل حمله وران تراکتور پیش رو خواهند داشت و به همین منظور بعید به نظر می رسد به ترکیب اصلی تیمش دست بزند.


مدافع راست ملی پوش پرسپولیس امروز بعد از جلسه در باشگاه، به همراه مدیر اقتصادی این باشگاه راهی استادیوم شهید کاظمی شد و بعد از دقایقی جلسه با برانکو ایوانکوویچ خود را مهیای تمرین کرد. برانکو ایوانکوویچ که پیش از این بارها بابت عدم مشاهده رضاییان در تمرینات تیمش در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرده بود تنها در صورتی درباره این بازیکن صحبت خواهد کرد که او را در تمرینات ببیند، اکنون و بعد از جلسه با این بازیکن مجوز حضورش در تمرین را صادر کرده است.

 

 

 

دیدگاه‌ها