کد خبر : 1356128 | 17 شهریور 1395 ساعت 18:50 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه های جلسه سالانه یوفا با حضور مربیان

ونگر، پیروز آخرین جدال با مورینیو

با توجه به عدم استقبال ونگر از نشستن مورینیو در کنار صدنلی او در جلسه سالانه یوفا، به نظر می رسد دشمنی این دو وارد مرحله جدیدی شده است.

ونگر، پیروز آخرین جدال با مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو و ونگر، به عنوان دشمنان قسم خورده دنیای فوتبال شناخته شده اند. البته این بار به نظر می رسد کمی در حق آقای خاص، اجحاف شده است.

 

نکته کاملا مشخص، تغییر رویه مورینیو به یک شخصیت آرام، از زمان حضور روی نیمکت منچستر یونایتد است. رفتار آرام و لبخند همیشگی بر روی صورت او، تصویر جدیدی از وی در ماه های اخیر به علاقمندانش ارائه داده است.

 

در جلسه سالانه یوفا نیز مورینیو در مواجهه با مربیان، رسانه ها و کارکنان بوفا، رفتار بسیار خوب و گرمی از خود ارائه داد. زمانیکه که فرگوسن در انتظار سخنرانی اولیه برای استقبال از مدعوین بود، مورینیو آخرین نفری بود که وارد اتاق سرمربیان شد.

 

 

1141141

 

 

در هنگام ورود مورینیو، یک صندلی خالی در مقابل زین الدین زیدان و اونای امری وجود داشت که آقای خاص احساس کرد ممکن است آن صندلی رزرو شده باشد و به همین دلیل روی آن ننشست.

 

حالا تنها صندلی باقیمانده، کنار آرسن ونگر بود که مورینیو بعد از دیدن آن، با گفتن جمله " نه، غیر ممکن است"، باعث خنده حضار و بینندگان ماجرا شد.

 

با این تفاسیر، به نظر می رسد رویکرد مورینیو از زمان حضور در اولدترافورد تغییر کرده و شخصیت آرامتری پیدا کرده است. او با بازیکنانش در مورد سینما، رستوران، ماشین و حتی فوتبال نیز صحبت می کند.

 

اگرچه روابط او با رافا بنیتنز، سرمربی سابق رئال مادرید هنوز هم به همان شکل سابق پابرجاست، اما آنها حداقل این توانایی را دارند که در یک اتاق در کنار هم بنشینند و نسبت به رفتار هم چشم پوشی داشته باشند. سرمری فعلی نیوکاسل، حضور بسیار فعالی در جلسه سالیانه مربیان داشت اما از سوالاتی که در رابطه با دوران کوتاه و ناموفقش روی نیمکت کهکشانی ها پرسیده شد، طفره رفت. به هر حال، مورینیو رفتار خوبی با اونای امری، بنیتز، ونگر و لوچسیو از خود ارائه داد.

 

 

1141142

 

 

به نظر می رسید در ابتدا زیدان نیز علاقه ای به حضور در این جلسه ندارد اما به عنوان سرمربی تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، ترجیح داد حضور پیدا کند. بسیاری، کم رویی را عامل اصلی عدم تمایل زیدان می دانستند اما در انتها او تصمیم گرفت بر خلاف تعدادی از مربیان، تماس یوفا را بی پاسخ نگذارد.

 

یکی از مربیان حاضر در جلسه گفت: "مسائل مطرح شده در جلسه جالب بود اما من معتقدم شام در نظر گرفته شده از آن هم بهتر بود".

 

دیدگاه‌ها