کد خبر : 1356241 | 18 شهریور 1395 ساعت 13:33 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش سایت AFC از تیم ملی فوتسال ایران

ایران قوی‌ترین نماینده آسیا در جام جهانی

سایت کنفدراسیون فوتسال آسیا تیم ملی ایران را قوی‌ترین نماینده این قاره در جام جهانی کلمبیا می‌داند.

ایران قوی‌ترین نماینده آسیا در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در گروه F جام جهانی فوتسال با تیم‌های اسپانیا، مراکش و جمهوری آذربایجان رقابت خواهد کرد که نخستین بازی را ساعت 5:30 بامداد روز سه‌شنبه هفته آینده مقابل اسپانیا تیم دوم رنکینگ جهان برگزار می‌کند.


سایت کنفدراسیون فوتسال آسیا در گزارشی ایران را قوی‌ترین تیم آسیا می‌داند که 11 قهرمانی از 14 دوره مسابقات این قاره را کسب کرده و در سال 2016 هم توانسته ازبکستان را در فینال بازی‌های آسیایی شکست دهد و به مقام اول برسد تا به جام جهانی برود.


ایران در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا در سال 2016 که به میزبانی ازبکستان برگزار شد و مقدماتی جام جهانی هم محسوب می‌شد، با زدن 48 گل و دریافت تنها چهار گل در 6 بازی رکورد فوق‌العاده‌ای از خود بر جای گذاشت.


ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2016 به ترتیب اردن را 6 بر صفر، چین را 7 بر صفر و عراق را 13 بر 2 شکست داد و پس از آن در یک چهارم نهایی مقابل قرقیزستان 7 بر صفر پیروز شد و با غلبه 13 بر یک در مرحله نیمه نهایی برابر ویتنام، علاوه بر صعود به فینال، به جام جهانی هم راه یافت و همچنین در آخرین بازی با ارائه نمایش بسیار خوب مقابل ازبکستان با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و به مقام قهرمانی رسید.


سایت AFC در گزارش خود از تیم ملی فوتسال ایران، قدرت بهادری و فرهاد توکلی را از جمله بازیکنان برجسته جام ملت‌ها در سال 2016 عنوان کرده که ایران با بهره بردن از آنها و دیگر ستاره‌های خود می‌تواند به مرحله دوم جام جهانی هم صعود کند.


برنامه بازی‌های مرحله گروهی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی 2016 کلمبیا به صورت زیر است:


* سه شنبه 23 شهریور ؛ ساعت۰۵:۳۰
ایران- اسپانیا


* جمعه 26 شهریور ؛ ساعت۰۵:۳۰
ایران- مراکش


* دوشنبه 29 شهریور ؛ ساعت۰۳:۳۰
ایران- آذربایجان

دیدگاه‌ها