کد خبر : 1356248 | 18 شهریور 1395 ساعت 13:57 | 66.4K بازدید | 0 دیدگاه

عابدینی: جیووا با تیم ملی یک کشور طرف است؛

دعوای فدراسیون و جیووا بالا گرفت

مسؤولان سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال ایران البسه شرکت جیووا را فاقد کیفیت می‌داند و از مدیران این شرکت می‌خواهد به جای شکایت، با آنها تعامل کنند.

دعوای فدراسیون و جیووا بالا گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پس از اعتراض‌های کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال مبنی بر بی‌کیفیت بودن پیراهن‌های جیووا، فدراسیون فوتبال ایران برای تیم بزرگسالان از البسه آدیداس در دو بازی مقدماتی جام جهانی برابر قطر و چین استفاده کرد و البسه شرکت جیووا را تنها برای دیگر تیم‌های ملی گذاشت.


این اقدام با اعتراض شرکت جیووا همراه شد چراکه آنها معتقد هستند فدراسیون فوتبال ایران پیش از مذاکره و فسخ قرارداد با آنها، البسه شرکت آدیداس را جایگزین کرده که این مسئله خلاف قراردادشان بوده و به همین دلیل باید مبلغ 2.5 میلیون یورو (حدود 10 میلیارد  تومان) غرامت پرداخت کنند.


امیر عابدینی درباره شکایت شرکت جیووا و درخواست غرامت 10 میلیارد تومانی از فدراسیون فوتبال برای تغییر حامی مالی تیم ملی برزگسالان به ایرنا گفت: فدراسیون فوتبال می‌تواند به ده‌ها دلیل از جمله نداشتن کیفیت، عمل نکردن به تعهدات، تحویل ندادن البسه در زمان مقرر، تطبیق نداشتن قیمت با کیفیت و ... از این شرکت شکایت و حقوق خود را استیفا کند.


وی با بیان اینکه به نفع شرکت جیووا است که با فدراسیون وارد تعامل شود، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال تنها حامی جدیدی برای تیم فوتبال بزرگسالان انتخاب کرده و شرکت جیووا همچنان حامی لباس تیم‌های پایه، بانوان، فوتسال و فوتبال ساحلی است.


مسؤول سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال با تاکید بر لزوم تغییر کیفیت لباس‌های دیگر تیم‌های ملی ایران گفت: فدراسیون فوتبال برای استیفای حقوق خود وکیل استخدام کرده است و در صورتی که شرکت جیووا بدنبال شکایت باشد، ما نیز از حقوق خود دفاع می‌کنیم.


عابدینی توضیح داد که لباس‌های تولیدی شرکت جیووا برای تیم ملی فوتبال فاقد هارمونی و زیبایی بود و جلوه لازم بین پیراهن و لباس ورزشی نداشت.


وی خطاب به مسؤولین شرکت جیووا گفت: شما با تیم ملی یک کشور طرف هستید؛ بیایید و مشکل را منطقی حل کنید.

دیدگاه‌ها