کد خبر : 1356250 | 18 شهریور 1395 ساعت 14:05 | 76.8K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک‌های آماده دردسر تازه منصوریان

ترکیب استقلال دگرگون می‌شود

سرمربی استقلال با توجه به عملکردی که شاگردانش در تمرینات روزهای گذشته داشتند با دردسرهای جالبی در انتخاب لیست 18 نفره روبرو شده است.

ترکیب استقلال دگرگون می‌شود

به گزارش "ورزش‌سه"،  علیرضا منصوریان بعد از شروع ناامیدکننده در این فصل مدعی شد در تعطیلات شاگردانش را به اوج آمادگی خواهد رساند تا در آغاز دوباره لیگ انتظارات طرفدارانش را برآورده کند. تعطیلاتی که به اذعان او بسیار مفید بود چون بازیکنان هم از نظر آمادگی جسمانی هم از نظر روحی و روانی به شرایط مطلوب رسیده اند.


در شرایطی که استقلال باید روز یکشنبه به مصاف ماشین سازی برود تا 5 روز قبل از دربی حساس پایتخت در پی چشیدن طعم اولین برد فصل باشد آمادگی بالای بازیکنان این تیم به خصوص در میانه میدان باعث شد تا منصوریان برای انتخاب لیست 18 نفره خود با دردسرهای شیرینی روبرو شود.


در این بین نتایج تست های آمادگی جسمانی که از طریق سیستم GPS در اختیار این مربی و دستیارانش قرار گرفت نیز مزید برعلت شد تا او از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کند به خصوص هافبک هایی همچون فرشید اسماعیلی، بختیار رحمانی، خسرو حیدری و ... تا برای انتخاب ترکیب اصلی همچنین نفرات حاضر در لیست 18 نفره با تردیدهایی روبرو باشد.


آخرین اخبار از اردوی استقلال حاکی است این تیم روز یکشنبه با ترکیبی کاملا متفاوت نسبت به بازی های قبلی خود مقابل ماشین سازی به میدان خواهد رفت. تغییراتی که بیشتر در ساختار تدافعی و میانه میدان رقم خواهد خورد و منصوریان امیدوار است با این جابه جایی ها تا قبل از دربی به ترکیب ایده آل خود دست یابد و سه امتیاز دیدار با ماشین سازی را نیز دشت کند.

دیدگاه‌ها