کد خبر : 1356477 | 19 شهریور 1395 ساعت 15:24 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

گلر سابق پرسپولیس در لیگ به میدان رفت

دروازه بان سابق پرسپولیس و این روزهای ملوان بندرانزلی، بالاخره در بازی هفته ششم این تیم در لیگ دسته اول به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، ایمان صادقی که در دوره اول حضور خود در تیم ملوان بندرانزلی توانست عملکرد بسیار خوبی به نمایش بگذارد و نام خود را بر زبان ها بیندازد بعد از حضور در جمع سرخ های پایتخت، نتوانست به توفیقی برسد تا خیلی زود از این تیم جدا شده و عازم خونه به خونه بابل شود. پس از آن صادقی از جمع بابلی ها نیز جدا شد و تصمیم گرفت تا با آغاز رقابت های فصل جدید، بازهم به بندر برود تا با ایستادن درون دروازه ملوان که برای او خوش یمن بود، یک بار دیگر نام خود را بر سر زبان ها بیندازد.


اما در دوره دوم پیوستن صادقی به جمع انزلی چی ها، رقیبی بسیار سرسخت برای او وجود دارد، نیما میرزازاد که عنوان دروازه بان اصلی تیم ملی جوانان را یدک می کشد، این روزها رقابت تنگاتنگی با صادقی دارد و به همین دلیل این گلر در پنج بازی ابتدایی ملوانان نتوانست به میدان برود.


اما پس از حضور تیم ملی جوانان در تورنمنت چین، گلر سابق سرخ پوشان توانست بازهم در ترکیب اصلی ملوانی ها قرار بگیرد و پس از مدت ها یک بار دیگر در ورزشگاه تختی انزلی به میدان برود، حضوری که یک کلین شیت برای او به دنبال داشت، صادقی در بازی برابر تیم صدرنشین توانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

 

1141456

 

1141457

دیدگاه‌ها