کد خبر : 1356650 | 19 شهریور 1395 ساعت 23:43 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان: فقط دربی منچستر را کم داشتم

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره منچستریونایتد، در آستانه دربی منچستر اعلام کرد که دورنمای بازی در دیدارهای بزرگ به او انگیزه بیشتری می دهد.

زلاتان: فقط دربی منچستر را کم داشتم

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم 34 ساله که در تابستان از پاری سن ژرمن به منچستریونایتد پیوست، در سه دیدار این فصل شیاطین سرخ در لیگ برتر، سه گل به ثمر رساند و اکنون به دنبال این است تا در دیدار مقابل تیم پپ گواردیولا، رکوردش را بهبود ببخشد.


او به خبرنگاران گفت:" به نظر من، بازی های بزرگ آنهایی هستند که به شما انگیزه می دهند. بازی هایی که همه در مورد آن صحبت می کنند.


من در دربی های زیادی بازی کردم؛ در ال کلاسیکو، در دربی میلان، در دیدار آژاکس-فاینورد که بزرگترین بازی لیگ هلند است. در دیدار پاری سن ژرمن-مارسی. در همه این ها بازی کردم و تنها دیداری که در آن نبودم، همین بازی است.

 

 

1136336

 

 

برای این دیدار کاملا آماده، بااعتماد به نفس و متمرکز هستم. برای حضور در این دیدار، کار زیادی انجام دادیم. همه ما آماده و مهیا هستیم. اکنون تنها منتظر بازی هستیم.


همه در مورد این دیدار صحبت می کنند و رسانه ها در مورد شرایط تیم قرمز و تیم آبی و مربیان جدیدشان حرف می زنند. این برای من نرمال است و می دانم که چطور پیش می رود. ما آماده ایم. همه بازیکنان از بازی های ملی برگشته اند و تیم کاملا تمرکز دارد."

دیدگاه‌ها