کد خبر : 1356677 | 20 شهریور 1395 ساعت 08:44 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتورسازی تهاجمی‌تر از پرسپولیس

تراکتورسازی این فصل در حالی پذیرای پرسپولیس خواهد بود که به مراتب تیمی تهاجمی تر از حریف نشان داده است.

تراکتورسازی تهاجمی‌تر از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته پرسپولیس تهاجمی ترین بازی را در بین تیم های حاضر در لیگ برتر ارایه می داد و در نهایت هم عنوان بیشترین گل زده را به خود اختصاص داد. اما این فصل و حداقل تا هفته چهارم تراکتورسازی در تعداد گل های زده از پرسپولیس پیشی گرفته است.


تراکتورسازی تبریز در 4 بازی گذشته 7 گل زده و این یعنی معدل گل 1.75 در هر بازی. در حالی که پرسپولیس 4 گل زده. یعنی هر بازی یک گل. البته باید به این نکته اشاره کرد پرسپولیس تا به این جای کار تنها یک گل خورده و صاحب بهترین خط دفاعی است در حالی که دروازه تیم تراکتورسازی تبریز تا به این جای کار 3 بار باز شده است.


بالا رفتن قدرت تهاجمی تیم تراکتورسازی به نسبت فصل گذشته بی شک به خاطر حضور بازیکنان چون کرار جاسم و ادینهو در ترکیب تیم است. از سویی پرسپولیس که فصل گذشته در دفاع ضعف های عمده ای داشت با جذب یک دروازه بان خوب به نام علیرضا بیرانوند و تغییرات در خط دفاعی این نقطه صعف را تبدیل به نقطه قوت کرد.


بی شک بازی دو تیمی که یکی خط حمله خوبی دارد و یک خط دفاع می تواند تماشاگر را به وجد بیاورد با این توضیح که البته تیم پرسپولیس هم در ارایه بازی های تهاجمی در هفته های سپری شده نمره قبولی گرفته و گل های کم این تیم به خاطر هدر دادن موقعیت هاست نه مهیا نکردن موقعیت ها.

دیدگاه‌ها