کد خبر : 1356922 | 20 شهریور 1395 ساعت 21:16 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت مرفاوی از عمکلرد تیمش برابر ذوب

سرمربی صبای قم معتقد است شاگردانش عملکرد بهتری از ذوب‌آهن ارائه کردند.

رضایت مرفاوی از عمکلرد تیمش برابر ذوب

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از مسابقه مقابل ذوب‌آهن گفت: از قبل گفته بودم بازی سختی داریم؛ ذوب‌آهن ساختار خود را حفظ کرده ولی این را هم گفتم آنها هم کار سختی دارند؛ ما در حمله و دفاع با برنامه کار کردیم و سعی داشتیم تیم حریف را خنثی کنیم؛ تا دقیقه 43 حریف را کنترل کردیم ولی اشتباه یک قسمت زمین که حتی در تمرینات هم تاکید داشتیم متاسفانه با اشتباه بازیکنمان غافلگیر شدیم و گل خوردیم.


او ادامه داد: بعد از اخراج مدافع اضافه نکردیم و با دو مهاجم بازی کردیم چون دنبال گل بودیم و تمام تلاش را برای آن انجام دادیم که خدا را شکر مساوی کردیم؛ شرایط نیمه اول ما نسبت به بازی‌های قبل بهتر بود؛ رو به روی تیمی بودیم که نمایش خوبی دارد ولی متاسفانه کم تجربگی بازیکن ما موجب دریافت گل شد؛ اینکه 47 دقیقه 10 نفره حمله کردیم از بازیکنانم رضایت دارم؛ مطمئن هستم توانمندی شاگردانم بالاتر از این است و قطعا با بالا رفتن خودباوری و اعتماد به نفسشان نتایج بهتری می‌گیریم.


سرمربی صبا اضافه کرد: سعی کردیم فوتبالی ارائه کنیم که مالکیت توپ را بیشتر در اختیار بگیریم تا کنترل بازی را در اختیار داشته باشیم؛ در نیمه دوم بیشتر از نیمه اول سعی کردیم از کناره‌ها فشار بیشتری بیاوریم؛ منتهی بزرگترین مشکل ما حمله با نفرات کم بود که باید آن را برطرف کنیم؛ همین که یک قسمت کارمان را درست کردیم ان‌شاالله در حملات زهردارتر خواهیم بود.


مرفاوی تصریح کرد: اسلامی بعد از بازی پرسپولیس با ما تمرین نکرد و در اردو نبود؛ دو جلسه تمرین کرد و به دلیل با تجربه بودنش در نیمه دوم از او استفاده کردیم؛ رضا عنایتی هم مصدوم بود و با توصیه فیزیوتراپ او از این بازیکن استفاده نکردیم؛ میلاد ابطحی بازیکن راه‌آهن را پس از چهار بازی برای این تیم آوردیم و در جریان بازی بود اما آن هماهنگی را به دلیل کم تمرین کردنش نداشت که تلاش می‌کنیم نظم و انضباط تیمی را حفظ کنیم.


او خاطرنشان کرد: یک بازیکن به درد ما می‌خورد ولی این بازی در فهرست 18 نفره نگذاشتیم چون یک سری اصول داریم.


سرمربی صبا ادامه داد: خوشحال هستیم دو بازیکن قمی که داوود بهادری و سید مهدی حسینی هستند در ترکیب بودند و از طرف دیگر هفت بازیکن بومی در لیستمان داریم که هرکدام شرایط خوبی داشته باشند بازی می‌کنند و جوانان ما در صورت نمایش خوب در تمرینات به ترکیب می‌رسند.


مرفاوی با اشاره به بازی دهنوی به عنوان مدافع راست گفت: ما یک خلاء را با حضور او پُر کردیم و استراتژی ما بعد از نفره شدن اضافه شدن از کناره‌ها بود که با حضور دهنوی این کار را انجام دادیم؛ همچنین دهنوی نمی‌توانست به عنوان هافبک دفاعی بازی کند که یک بازیکن جوان آوردیم.


سرمربی صبا با اشاره به قضاوت داور و گل مشکوک ذوب‌آهن عنوان کرد: دلیلی ندارم که قاطعانه بگویم گل آنها اوت شده بود یا نه؛ اگر به ناحق بوده که نمی‌توانیم کاری کنیم چون بازی تمام شده و اگر اتفاقی افتاده کمیته داوران باید عذرخواهی کند.


مرفاوی در خصوص اخراج الهامی گفت: او خوشحالی گل داشت ولی حالا طور دیگری تعبیر می‌کنند بحث دیگری است؛ یک ذهنیت بدی است که روی آن مربی ما را اخراج می‌کنند.

دیدگاه‌ها