کد خبر : 1356955 | 20 شهریور 1395 ساعت 21:54 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی مقتدرانه لیورپول برابر لسترسیتی

لیورپول موفق شد در دیداری هیجان انگیز با 4 گل مدافع عنوان قهرمانی فصل قبل را مغلوب کند.

پیروزی مقتدرانه لیورپول برابر لسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری لیورپول آغاز شد و آنها می توانستند با همکاری لالانا و استوریچ در دقیقه 8 به گل برسند که این امر محقق نشد. اما فشارهای لیورپول در دقیقه 13 جواب داد و روی پاس زیبای میلنر به عمق، فیرمینو با جاگذاشتن مدافع حریف و ضربه ای زمینی و دقیق دروازه لستر را باز کرد.

 

 

1141960

 

 

1141958

 

 

در دقیقه 25، لیورپول می توانست روی همکاری استوریچ و مانه به گل برسد که استوریچ درون شش قدم توپ را به اشمایکل کوبید. آمارتی از لستر، در دقیقه 28 با کارت زرد جریمه شد. اما در دقیقه 30، روی پاس فوق العاده و پشت پای استوریچ، سیدو مانه موفق شد با ضربه ای زیبا، دروازه لستر را برای دومین بار بازی کند. در دقیقه 34، سیمپسون از لستر جای خود را به هرناندز داد.

 

 

1141959

 

 

اما در دقیقه 37 و روی اشتباه ابتدایی و بچگانه لوکاس، واردی در مقابل دروازه خالی قرار گرفت و اختلاف را به حداقل رساند. در دقیقه 40 یک بار دیگر روی اشتباه مدافعان لیورپول و مینیوله، رابرت هوت می توانست بازی را تساوی بکشاند که تیر دروازه به لرزه درآمد. در دقیقه 43، استوریچ در موقعیت تک به تک قرار گرفت که اشمایکل با خروجی خوب مانع گلزنی حریف شد. نیمه اول این دیدار مهیج با همین نتیجه به پایان رسید. در دقیقه 44، جردن هندرسون از لیورپول با کارت زرد جریمه شد.

 

در ابتدای نیمه دوم، احمد موسا به جای اوکازاکی وارد زمین شد. در نیمه دوم، باز هم لیورپول مالک توپ و میدان بود و در 57 و روی همکاری لالانا و وینالدوم، باز هم لیورپول گلزنی کرد تا اختلاف دوباره به دو گل برسد.

 

 

1141961

 

 

در دقیقه 66 باز هم رانیری دست به تعویض زد و آلبرایتون جای خود را به یولونا داد. در دقیقه 76، وینالدوم و استوریچ جای خود را به استورات و کوتینیو دادند. در دقیقه 77، لستر می توانست روی همکاری محرز و درینک واتر روی دروازه مینیوله خطرساز شود که این امر محقق نشد. رابرت هوت، مدافع مستحکم لستر هم در دقیقه 82 کارت زرد گرفت.

 

در دقیقه 89، باز هم لیورپول موفق به گلزنی شد تا پیروزی آنها رنگ و بویی مقتدرانه تر به خود بگیرد. فیرمینو باز هم موفق شد روی همکاری با سادیو مانه گلزنی کند تا در این دیدار دبل کرده باشد. در دقیقه 93، سادیو مانه جای خود را به مورنو داد و در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد بازی با برتری 4 گله لیورپول به پایان برسد.

دیدگاه‌ها