کد خبر : 1357576 | 23 شهریور 1395 ساعت 12:09 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

ناظم الشریعه: روی اشتباهات فردی باختیم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بازی برابر تیم قهرمان جهان را بسیار سخت ارزیابی کرد و گفت اگر موقعیت های ایران به گل تبدیل می شد، پیروزی برای ایران رقم می خورد.

ناظم الشریعه: روی اشتباهات فردی باختیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون فوتبال، «محمد ناظم الشریعه» افزود: دیدار نخست با اسپانیا بسیار سنگین و مملو از نکات فنی مختلف بود و معتقدم ایران با بی عدالتی در این مسابقه رو به رو شد. منظورم از بی عدالتی این است که موقعیت و حملاتی که از سوی تیم فوتسال ایران به وجود آمد، از دست رفت و به گل تبدیل نشد.

 

وی اظهار داشت: اسپانیا در شانس هایی که در زمین ایران به وجود آورد و با استفاده از اشتباهات فردی بازیکنان ما به گل های زیادی رسید. من این تیم را تحسین می کنم؛ چرا که تیم قدرتمندی چون اسپانیا در این تورنمنت حضور دارد.وی در ادامه درباره دو دیدار آتی تیم ملی فوتسال گفت: درست است که دیدار نخست برابر اسپانیا را 5 بر یک این واگذار کردیم، اما از ورزشگاه و سالن که خارج شویم، باخت برابر قهرمان جهان را فراموش می کنیم و برای دو مسابقه بعدی آماده می شویم.وی در پایان در پاسخ به اینکه چطور 5 گل خورده را بی عدالتی می دانید، گفت: تعداد شانس ها و موقعیت های را که بازیکنان ایران بوجود آوردند، اما موفق نبودند را بشمارید. گل اول در اثر یک اتفاق از طرف اسپانیا ثمر رسید و در مقابل پس از اولین گل ما با سه موقعیت رو به رو بودیم که نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.

 

تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 5:30 صبح امروز (سه شنبه) در ورزشگاه کولیسئو ایوان شهر مدجین کلمبیا به مصاف اسپانیا رفت و در پایان با نتیجه پنج بر یک شکست خورد.شاگردان ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی خود از ساعت 5:30 بامداد جمعه به مصاف مراکش می روند. در این گروه تیم های اسپانیا، ایران، مراکش و آذربایجان حضور دارند.

دیدگاه‌ها