کد خبر : 1357624 | 23 شهریور 1395 ساعت 15:24 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال فقط بدشانس است

چینی: نگران دربی نیستیم

مربی استقلال ادعا می کند که این تیم هیچ نگرانی در مورد دربی ندارد.

چینی: نگران دربی نیستیم

علی چینی در مورد ضعف بدنی استقلال در بازی با ماشین سازی که باعث افت این تیم شد به "ورزش سه" گفت: من این حرف را قبول ندارم. شما ببینید در 10 دقیقه پایانی بازی با ماشین سازی حتی دو دفاع وسط ما هم به داخل محوطه جریمه حریف آمده بودند و این نشان می دهد تیم ما اصلا ضعف بدنی ندارد و این مشکل برطرف شده است.


او ادامه داد: دلیل ناکامی ما یک کلمه است و آن هم بدشانسی. شما ببینید اگر فقط توپ های ما در 2 بازی با صنعت نفت آبادان و ماشین سازی گل می شد ما الان جزو 3 تیم بالای جدول بودیم. ما فقط باید امیدوار باشیم که بدشانسی دست از سر تیم ما بردارد تا بتوانیم نتیجه بگیریم.


مربی استقلال در مورد دربی و نا امیدی هواداران این تیم هم می گوید: من فکر می کنم اگر بدشانس نباشیم می توانیم پرسپولیس را شکست بدهیم. واقعا از همه نظر آماده دربی هستیم و هیچ نگرانی بابت این بازی نداریم. هواداران نگران نباشند و بدانند استقلال در بهترین فرم به مصاف پرسپولیس می رود.


چینی در مورد اینکه گفته می شود استقلال در صورت شکست اخراج می شود هم گفت: من در این باره نظر نمی دهم چون اطلاعی در این باره ندارم. تمام تمرکز ما در حال حاضر روی  تمرینات استقلال است.

دیدگاه‌ها