کد خبر : 1358038 | 25 شهریور 1395 ساعت 00:05 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

با هت تریک سرخیو آگوئرو

سیتی 4-0 گلادباخ؛ هشدار آبی ها به اروپا

منچسترسیتی موفق شد با ارائه یک بازی برتر و درخشش سرخیو آگوئرو ، مونشن گلادباخ را در خانه با 4 گل شکست دهد.

سیتی 4-0 گلادباخ؛ هشدار آبی ها به اروپا

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در همان دقایق ابتدایی موفق به گلزنی شد. روی یک پرتاب اوت، شاگردان گواردیولا موفق شدند در آلمان با یک گل از حریف پیش افتند. ارسال زمینی کولاروف از سمت چپ با ضربه دقیق آگوئرو، به طاق دروازه حریف آلمانی نشست تا سیتیزن ها در آلمان از مونشن گلادباخ پیش افتند.

 

 

1143044

 

 

در دقیقه 15، روی همکاری زیبای بازیکنان سیتی، رحیم استرلینگ با دروازه بان گلادباخ تک به تک شد اما تعلل او در تصمیم گیری و زدن ضربه نهایی، در نهایت باعث از دست رفتن این موقعیت شد. در دقیقه 22، گلادباخ  توسط هان با ضربه کرنر دروازه سیتیزن ها را تهدید کرد که البته منجر به گلزنی نشد.

 

فشار حملات منچسترسیتی باز هم ادامه یافت و در دقیقه 27، روی همکاری بازیکنان این تیم و خطای مدافعان گلادباخ بر روی گوندوغان روی خط محوطه جریمه، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. سرخیو آگوئرو بر خلاف جهت حرکت سومر، ضربه را به گل تبدیل کرد تا منچسترسیتی در آلمان با 2 گل از گلادباخ پیش افتد.

 

 

1143047

 

1143043

 

1143040

 

 

علیرغم تلاش مونشن گلادباخ، این تیم در نیمه اول موفق به خلق موقعیت چندانی نشد تا بازی در 45 دقیقه اول با برتری 2 گله شاگردان گواردیولا به اتمام برسد.

 

منچسترسیتی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 50 در آستانه گلزنی قرار گرفت. نفوذ سریع استرلینگ، آگوئرو در مقابل دروازه خالی صاحب توپ کرد اما تعلل او در ضربه زدن باعث شد تا سومر با واکنشی دیدنی، مانع باز شدن دروازه گلادباخ برای سومین بار شود.

 

 

1143062

 

 

در دقیقه 66، زابالتا شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که در این امر ناکام ماند. در دقیقه 73 سیتی صاحب یک ضربه کرنر شد که ضربه سر اوتامندی با اختلاف نه چندان زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

بالاخره تلاش منچسترسیتی نتیجه داد و آگوئرو در دقیقه 77 موفق شد روی پاس دیدنی استرلینگ، با سومر تک به تک شود و بعد از جاگذاشتن سنگربان گلادباخ، گل سوم خودش و سیتی را به ثمر برساند تا بعد از غیبت در لیگ برتر به علت محرومیت ، در لیگ قهرمانان جبران مافات کند. ایهیناچیو، مهاجم نیجریه ای منچسترسیتی در دقایق اضافی، گل چهارم سیتی را به ثمر رساند تا این تیم شروعی فوق العاده در لیگ قهرمانان فصل جدید داشته باشد.

 

بازی در ادامه نیز شاهد موقعیت خاصی نبود تا گواردیولا رکورد 100% پیروزی خود را در تمامی دیدارهایی که روی نیمکت منچسترسیتی نشسته است را حفظ کند.

 

دیدگاه‌ها