کد خبر : 1358044 | 25 شهریور 1395 ساعت 00:07 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی خانگی یوونتوس مقابل سویا

یوونتوس در اولین دیدارش در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان مقابل سویا با تساوی 0-0 متوقف شد.

تساوی خانگی یوونتوس مقابل سویا

 

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان مکس آلگری موقعیت های بیشتری از تیم حریف داشتند اما در نهایت نتوانستند به گل برسند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 9 نصیب یوونتوسی ها شد اما ضربه سامی خدیرا راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.


چند دقیقه بعد خدیرا بار دیگر در محوطه جریمه سویا صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ضربه او این بار در دستان سرخیو ریکو، دروازه بان حریف، جای گرفت.

 

1143057


علی رغم موقعیت های بهتری که یوونتوس داشت، بازی همچنان متعادل و پایاپای دنبال می شد. در دقیقه 31 بار دیگر یوونتوسی ها صاحب موقعیت شدند اما این بار هم واکنش به موقعیت ریکو، مانع از گلزنی دیبالا شد.


ضرباهنگ بازی در دقایق پایانی نیمه اول کمی کند شد و در نهایت این نیمه بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند، به پایان رسید.

 

روند بازی در نیمه دوم هم تغییر چندانی نکرد و دو تیم همچنان به نبرد پایانی شان ادامه می دادند تا اینکه در دقیقه 60، یوونتوس می توانست به گل برسد اما ضربه سر ایگواین روی ارسال دنی آلوس، به تیر دروازه برخورد کرد.  چند دقیقه بعد نوبت دیبالا بود که دروازه سویا را به خطر بیندازد اما این بار هم یووه به گل نرسید.

در دقایق باقی مانده باز هم یوونتوسی ها تیم برتر میدان بودند اما در نهایت بازی بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها