کد خبر : 1358129 | 25 شهریور 1395 ساعت 11:35 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

شعار پرویز سوبله چوبله در دربی 83

خیلی از پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس دوست دارند از نزدیک دربی را ببینند. حضور در جایگاه ویژه استادیوم آزادی برای آنها زنده شدن خاطرات گذشته است. از همه مهمتر برای ثانیه هایی دوباره به قاب تلویزیون خواهند آمد و یادی از آنها خواهد شد.

شعار پرویز سوبله چوبله در دربی 83

به گزارش "ورزش سه"، پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در سال های اخیر کمتر از سوی باشگاه برای تماشای دربی دعوت شده اند و طبیعی است بدون دعوت به آزادی نیایند. بعید نیست دم ورودی جایگاه ویژه شناخته نشوند و مجبور شوند که به خانه برگردند! از همه مهمتر شأن آنها بسیار بیش از این هاست که بدون دعوت در استادیوم آزادی حاضر شوند.


از اینها که بگذریم دعوت از پرویز مظلومی برای حضور در استادیوم آزادی از سوی باشگاه استقلال یک کار خوب بود .او سال های متمادی بازیکن و سرمربی استقلال بوده و دعوت از وی احترام به بخشی از زحماتی است که در استقلال متحمل شده است.


طرفداران استقلال همان طور که پرویز مظلومی دیشب در اردوی استقلال حاضر  شد دوست دارند برای بازی هم به استادیوم آزادی بیاید. هر چند که وی به شدت از علیرضا منصوریان و هم چنین مهدی رحمتی دلخور است!


پرویز مظلومی که به عنوان مربی استقلال، دربی های متعددی را برده و به همین خاطر به پرویز سوبله چوبله شهرت یافته طبیعتا با حضور در استادیوم آزادی می تواند دوباره تماشاگران تیمش را با سر دادن چنین شعارهایی تحریک کند.

دیدگاه‌ها