کد خبر : 1358380 | 26 شهریور 1395 ساعت 08:53 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

شمسایی:برد برابر مراکش‌استرس را از تیم‌دور کرد

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال معتقد است با کسب اولین برد ایران در جام‌جهانی 2016، استرس از بازیکنان دور شده است.

شمسایی:برد برابر مراکش‌استرس را از تیم‌دور کرد

به گزارش "ورزش سه"،  وحید شمسایی، درباره پیروزی پنج بر سه تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش در جام‌جهانی کلمبیا، اظهار کرد: با کسب این سه امتیاز به شرایط اولیه بازگشتیم و استرس از تیم دور شد. تیم ملی در این بازی ضعف و قدرت‌هایی داشت که مربیان باید برنامه‌ریزی کنند تا برای بازی بعدی بهتر شویم.

 

وی افزود: من فقط نگران وضعیت دروازه تیم هستم چون امروز صمیمی دوکارته شد و اگر خدایی نکرده در بازی بعدی اتفاقی برای سپهر محمدی بیفتد نمی‌دانم چه‌کار خواهیم کرد. من تنها از این موضوع نگرانم اما خوشحالم که بردیم و صعودمان به مرحله بعدی قطعی شد.

 

شمسایی در مورد سومین بازی ایران در مرحله گروهی مقابل آذربایجان اظهار کرد: بازی با آذربایجان، بازی شطرنج است. ما به لحاظ تفاضل گل از آذربایجان عقب‌تریم و حریف این حاشیه امنیت را احساس می‌کند؛ بنابراین مقابل ایران بازی بسته‌ای را به نمایش خواهد گذاشت تا روی ضدحمله‌ها به گل برسد و حداقل مساوی بگیرد. با این حال در این گروه هر تیمی دوم شود، مسیر راحت‌تری را تا نیمه‌نهایی خواهد داشت و ما باید دنبال این باشیم که دوم شویم.

 

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران درباره پنج‌خطا شدن ایران در هر دو نیمه بازی برابر مراکش نیز گفت: به هر حال ما در این بازی ضعف‌ها و قوت‌هایی داشتیم. ما 12 دقیقه در شرایطی که پنج‌خطا داشتیم و مراکش تیمی نبود که بخواهد از ایران خطا بگیرد. نقطه قوت ما هم در این بازی، سوار شدن در بازی و احاطه کامل روی توپ و میدان بود.

 

وی ادامه داد: با این حال ناظم‌الشریعه درباره خطای بیش از حد گوشزد خواهد کرد و بازیکنان هم باید تحت فرمان باشند. اگر قرار باشد هر کسی کار خودش را بکند، به تیم ضربه وارد خواهد شد. همانطور که گفتم، بازی با آذربایجان، بازی شطرنج است و باید در مهره‌چینی و بازی منطقی حواسمان را جمع کنیم.

دیدگاه‌ها