کد خبر : 1358672 | 27 شهریور 1395 ساعت 10:13 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب پیروزی نوجوانان ایرانی در سایت AFC

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از خبرهای صفحه اصلی خود را به پیروزی تیم ملی نوجوانان در برابر عربستان در مسابقات قهرمانی زیر 16 سال این قاره و انتخابی جام جهانی اختصاص داده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی نوجوانان در اولین بازی خود مقابل عربستان شروع نا امید کننده ای داشت و نیمه اول در شرایطی به رختکن رفت که بازی را با دو گل به حریف واگذار کرده بود. اما در نیمه دوم نوجوانان ایرانی به گونه ای دیگر بازی کردند به طوریکه علاوه بر جبران گل های خورده گل برتری را به ثمر رساندند و در نهایت 3-2 پیروز شدند تا حالا با نگاه امیدوارانه ای در انتظار بازی با امارات باشند. بازی ای که فردا برگزار می شود.


سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با چاپ تصویری از عباس چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران اشاره به این نکته کرد که باید نقش این مربی در تغییر نتیجه بازی را موثر دانست. وی دست بکار بزرگی زد که ایران را بعد از خوردن دو گل به بازی برگرداند و به پیروزی ترغیب کرد. نوجوانان ایرانی در خونسردی کامل و با باور تغییر نتیجه بازی کردند و در نهایت به آنچه که می خواستند دست یافتند.


این بازی با توجه به تنش های سیاسی میان دو کشور بازتاب گسترده ای در رسانه های ورزشی در سطح منطقه داشت اما بدون کوچکترین مسئله حاشیه ای به پایان رسید و در پایان نوجوانان ایرانی هم بازی را بردند و هم اخلاق را.

 

1143692

 

1143693

دیدگاه‌ها