کد خبر : 1358691 | 27 شهریور 1395 ساعت 10:45 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

عبدولی: داوران به سعید خیلی گیر می‌دهند

اگر سوریان کشتی بگیرد، من خداحافظی می‌کنم!

فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم کشورمان گفت: اگر سوریان بخواهد بار دیگر کشتی بگیرد من دیگر حاضر به ادامه حضور در تیم ملی نیستم.

اگر سوریان کشتی بگیرد، من خداحافظی می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سامان عبدولی ، در خصوص آخرین شرایطش اظهار داشت: حضور در لیگ کشتی آغاز راه من برای آینده است و خوشبختانه توانستم در لیگ کشتی به همراه تیم بیمه رازی قهرمان شویم . شکست رومان آمویان با تجربه نیز یکی از اتفاقات خوبی بود که برای من در لیگ رخ داد.

 

وی افزود: تجربه آمویان بیشتر از من بود اما قطعا اگر به یک مسابقه جهانی اعزام شوم از این خام بودن در خواهم آمد. به هر شکل باید دوبنده تیم ملی را به دست آورم هرچند چندان دیگر رغبتی به حضور در تیم ملی هم ندارم.

 

فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: مدتی است تصمیم گرفتم تا قید حضور در تیم ملی را بزنم و شاید دیگر به صورت حرفه‌ای در تیم ملی نباشم. چون سخت است و زحمت می‌کشم اما کسی باورم ندارد. البته این به معنای خداحافظی نیست و اگر شرایط خوب باشد باز خواهم گشت. از سوی دیگر حضور یا عدم حضور حمید سوریان نیز مهم است و با توجه به اینکه سوریان هنوز خداحافظی نکرده است اگر بخواهد کشتی بگیرد من دیگر حاضر به کشتی گرفتن نیستم، چون سوریان در اولویت و بهتر از من است.

 

عبدولی در خصوص مدال برنز برادرش سعید در المپیک نیز عنوان کرد: برای سعید خیلی ناراحت شدم و اگر در کشتی اول حق خوری نمی‌شد او می‌توانست طلا هم بگیرد. سعید کشتی‌گیر هجومی است ولی داورها خیلی به او گیر می‌دهند اما خدا را شکر که او برنز گرفت و این حد پایین زحمات او بود.

 

وی ادامه داد: بازهم تمرینات را ادامه می‌دهم و فعلا اولویت من حضور در بیمه رازی است تا با این تیم قهرمان جام باشگاه‌های ایران و جهان شوم.

 

دیدگاه‌ها