کد خبر : 1358733 | 27 شهریور 1395 ساعت 12:07 | 60.3K بازدید | 0 دیدگاه

ترس در چهره او و منصوریان مشهود بود

شاهرودی: دلیل لجبازی برانکو را نمی‌فهمم

پیشکسوت تیم پرسپولیس اعتقاد دارد ترس سرمربیان دو تیم عامل بی کیفیت بودن دربی پایتخت شده است.

شاهرودی: دلیل لجبازی برانکو را نمی‌فهمم

رضا شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره دربی 83 پایتخت می گوید: بازی کسل کننده ای را از سوی هر دو شاهد بودیم و دو تیم با ترس بازی کردند. اصلا میل به نفوذ را در ساق هیچ کدام از بازیکنان مشاهده نکردیم و در نهایت دربی بی کیفیتی را شاهد بودیم.


او با اشاره به ترس مربیان دو تیم تاکید می کند: نمی دانم چرا برانکو و منصوریان با ترس در دربی حاضر شدند. وقتی چهره مربیان را تلویزیون نشان داد، ترس و استرس کاملا مشهود بود. همین شد که اصلا نمی شد گفت کدام بازیکنان خوب کار کردند و کدام بازیکنان بد بودند. به غیر از موقعیتی که طارمی در نیمه اول از دست داد، دیگر هیچ فرصت آنچنانی روی دروازه ها ایجاد نشد که بتوانیم به آن توجه کنیم.


هافبک سابق پرسپولیس صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: به نظر می رسید استقلال و پرسپولیس به تساوی راضی بودند و حاضر به ریسک کردن نشدند. مربیان دو تیم هیچ تعویض خاصی نکردند که به خاطر تغییر نتیجه باشد. تمام شوت ها به سمت ساعت ورزشگاه می رفت و هیچ بار فنی نداشت.


شاهرودی در پایان می افزاید: من دلیل لجبازی برانکو با رامین رضاییان را متوجه نمی شوم. رامین بازیکنی است که دیروز به درد پرسپولیس می خورد. با توجه به اینکه دفاع وسط های استقلال ضعیف بودند، سانترهای رضاییان می توانست به کمک تیم بیاید. او تعویض هایی کرد که چاره ساز نبود، در صورتی که رضاییان می توانست به تیم کمک کند.

دیدگاه‌ها