کد خبر : 1359233 | 29 شهریور 1395 ساعت 09:37 | 85.4K بازدید | 7 دیدگاه

سخت ترین قرعه برای ایران!

در مرحله یک هشتم نهایی فوتسال قهرمانی جهان در بین تیم های آسیایی ایران با سخت ترین قرعه مواجه شده است!

سخت ترین قرعه برای ایران!

به گزارش "ورزش سه"، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشته است ایران با تساوی 3-3 در برابر آذربایجان تیم سوم گروه شد و قرعه سختی را برای خود رقم زده است چرا که باید 21 سپتامبر برابر برزیل مسابقه دهد. در حالی که اگر آذربایجان را می برد تیم دوم گروه می شد و با قرعه آسان تری مواجه می شد.


دو تیم دیگر آسیایی صعود کرده به مرحله یک هشتم نهایی ویتنام و تایلند هستند که ویتنام با روسیه مسابقه خواهد داد و رویارویی تایلند هم با تیم آذربایجان خواهد بود.


حضور این بار تیم ملی فوتسال در مسابقات جام جهانی پر رنگ نبوده چرا که در برابر اسپانیا شکست سنگینی را متحمل شدیم. این بدترین  نتیجه ایران در سال های اخیر بوده به خصوص که ما در برخی از دیدارهای انجام داده در برابر اسپانیا نتایج خوبی گرفته بودیم. ساختار دفاعی متزتزل تیم ملی فوتسال در برابر مراکش هم به چشم آمد. در این مسابقه اگر چه 5 گل به تیم حریف زدیم اما سه گل خوردیم تا نشان دهیم در دفاع تیم سختکوشی نیستیم. آخرین بازی گروهی تیم ملی هم در برابر آذربایجان انجام شد که به نتیجه 3-3 دست یافتیم.


حال ایران باید با یکی از بهترین تیم های جهان مسابقه دهد. یعنی برزیل. این بدترین قرعه ای بود که می توانست برای ایران رقم بخورد!

دیدگاه‌ها