کد خبر : 1359380 | 29 شهریور 1395 ساعت 19:18 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

دنی کارواخال:

امیدوارم صدرنشینی رئال تداوم داشته باشد

دنی کارواخال، مدافع اسپانیایی رئال مادرید تاکید کرد که این تیم تلاش می کند تا صدرنشینی خود در لالیگا را حفظ کرده و به این روند مثبت ادامه دهد.

امیدوارم صدرنشینی رئال تداوم داشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته رئال مادرید تا روز پایانی نیز به دنبال بارسلونا در صدر جدول بود اما در نهایت این بارسا بود که موفق به کسب عنوان قهرمانی لالیگا شد. اما با آمار رویایی زیدان با 16 پیروزی متوالی در مدت اخیر، کارواخال امیدوار به حفظ این روند از سوی تیمش است.

 

 

1144314

 

 

کارواخال گفت: "کسب رکورد 16 پیروزی متوالی بسیار خوشحال کننده است اما باید تمرکز خود بر روی تمامی دیدارها و بازی به بازی حفظ کنیم. در حال حاضر، تمام ذهن ما معطوف به دیدار چهارشنبه در برابر ویارئال و کسب 3 امتیاز است اما نتایج اخیر، بازتاب کیفیت بالای زیدان و تاثیر او در رئال مادرید است.

 

لالیگا تازه آغاز شده است و ما تازه 5 بازی از 38 مسابقه را پشت سر گذاشته ایم. تمام تلاش ما کسب 3 امتیاز از بازی با ویارئال است زیرا ما سال قبل تنها به خاطر یک امتیاز قهرمان نشدیم و باید تمام دیدارها را جدی بگیریم".

 

کارواخال در رابطه با تاثیر زیدان روی این نتایج گفت: "او می داند که چگونه همه بازیکنان احساس مهم بودن داشته باشند و البته غرور را از فضای تیم دور کرده است. از نظر من، این پایه و اساس موفقیت است و امیدوارم شرایط همینگونه باقی بماند".

دیدگاه‌ها