کد خبر : 1359672 | 30 شهریور 1395 ساعت 22:13 | 53.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان فشار زیادی را تحمل می کردند

منصوریان: بختیار برای پیشرفت نیاز به زمان دارد

سرمربی استقلال با بیان این نکته که موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند گفت که به گل محمدی بابت نمایش خوب تیمش تبریک می گوید.

منصوریان: بختیار برای پیشرفت نیاز به زمان دارد

به گزارش "ورزش‌ سه"، علیرضا منصوریان بعد از کسب اولین پیروزی در لیگ شانزدهم با حضور در نشست خبری این دیدار پاسخگوی اصحاب رسانه شد. مشروح این نشست خبری به شرح زیر است:

 

 

ارزیابی از بازی؟
بازی سنگین و نفس گیری را شاهد بودیم که از دربی برای ما مهم تر و سخت تر بود. مسابقه بعد از دربی برای استقلال بسیار مهم است و نباید بازیکنان در خواب خوب بازی کردن می رفتند. باید این بازی را حتما می بردیم و به یحیی گل محمدی نیز گفتم که دو تیم بد موقع به هم خوردند. ذوب آهن فوق العاده بازی کرد و این تیم از تیم دو سال پیش بسیار بهتر است. به خوبی هم دیگر را پیدا می کردند. ما بازی را بردیم اما هر لحظه امکان تغییر نتیجه بازی وجود داشت زیرا ما برد نداشتیم و استرس نبردن به تیم ما وارد شد. البته در ضد حملات موقعیت هایی داشتیم اما با تمام احترام به تیم گل محمدی نگاه می کنم.

 

 

استقلال کی به ترکیب اصلی می رسد؟
تا پایان فصل ترکیب اصلی نخواهیم داشت و تنها هفت بازیکن ترکیب اصلی هستند. یک ستون در تیم ما هست و بازیکنان حاشیه امنیت ندارند زیرا این حاشیه امنیت کمکی به تیم ما نمی کند. این موضوع نباید کیفیت بازیکنان را پایین بیاورد و ما در ماه بهمن اگر در آسیا حضور داشته باشیم به فاصله 4 یا 5 روز باید بازی کنیم یا اگر از گروه صعود کنیم فاصله ها کمتر می شود. ما باید ساختار را پیدا کنیم نه ترکیب. یعنی اگر بازیکنان جا به جا شوند تیم تغییر نمی کند و بازیکنان تغییر می کنند. این تعطیلات برای ما بسیار خوب است زیرا کار تاکتیکی شدید انجام می دهیم. همچنین از بدنساز تیم تشکر کردم که بازیکنان را خوب آماده کردند.

 

 

پلن ب به گل نرسید؟
بازیکنان ما فشار زیادی را تحمل می کنند و می بینید که بازیکنی مانند خسرو حیدری که به خوبی بازی می کند ضربات آخر را نمی زند. وقتی در این بازی هم موقعیت ها را از دست دادیم استرس به تماشاچیان منتقل شد و همه نگران از دست دادن بازی بودند.

 

پنالتی اشتباه؟
من صحنه پنالتی را ندیدم زیرا با فریبا صحبت می کردم و نمی توانم بگویم بود یا نه. داوران ما از لحاظ فیزیکی و فنی پوست اندازی کردند و نظر نمی دهم اما خودم فکر می کنم اون صحنه ای که روی کاوه رضایی رخ داد سختگیرانه بود و شاید به گل سوم می رسیدیم. در زمان برد و باخت به داور اعتراض نمی کنیم و در آخرین ثانیه های بازی نیز داور وقت های تلف شده را حفظ کرد. واقعا پنالتی اول را ندیدم و نمی دانم کارشناسان چه نظری در این باره دارند.

 

 

افق استقلال در آینده لیگ؟
دوست داشتم قبل از شروع تعطیلات یک برد کسب کنیم تا فضای امیدواری به هواداران برسد. شرایط را بسیار خوب می بینم و جام حذفی پیش روی ماست. به جام حذفی نگاه ویژه داریم زیرا مسیر خوبی برای آسیایی شدن است.

 

تغییر سیستم؟
ما تنها برابر پرسپولیس با دو هافبک دفاعی بازی کردیم و در بقیه بازی ها با دو مهاجم به زمین رفتیم. این سیستم برای تیمی که هوادار دارد لازم است اما مهم این است که تیم ب ما پشت این ترکیب آماده باشند.

 

 

تغییر در روند بختیار رحمانی؟
بختیار بازیکن فوق العاده ای است و در 22 سالگی قهرمان لیگ شده. فضا در استادیوم استقلال سنگین تر از اهواز است و او پیراهن سنگینی را بر تن کرده است. بختیار برای پیشرفت نیاز به زمان دارد و در یکی دو صحنه امروز دیدیم که کیفیت خوبی دارد. بختیار در این بازی نمایش خوبی داشت و روزهای خوبی در آینده برای او در پیش است.

 

 

تکرار اشتباهات در دفاع چپ؟
باید تلاش کنیم تا این عیب رفع شود. این عیب باید از بین برود و در تمرینات تمرین یک در برابر یک می گذاریم. باید تمرینات را با دقت ادامه دهیم و نمی شود با صحبت این مشکل را حل کرد.

 

 

فرشید اسماعیلی تا پایان بود؟
فرشید مشکل تقسیم انرژی دارد. او باید بداند در استقلال نمی شود 10 دقیقه تخته گاز دوید. او مشکل تقسیم انرژی دارد و نه مشکل بدنی. او در بازی ماشین سازی خسته نشد و به دلیل استارت زیاد خفگی به او دست داد و من هم از او خواستم تا در زمین باشد تا من یک بازیکن تعویض کنم. فرشید یک سری قابلیت ها دارد که باید به خود باوری برسد. او در سن 22 سالگی با توجه به توانایی فردی که دارد می تواند پیشرفت کند. این بازیکن 165 سانتی متری هر زمان می پرد خطای او را می گیرند که این موضوع برای من جای توجه دارد. او قابلیت های خاصی دارد و نباید بگذاریم او وارد حاشیه شود و باید از حیدری و رحمتی یاد بگیرد. از رحمتی و حیدری تشکر می کنم که در این مدت استقلال را دو دستی حفظ کردند.

 

 

مصاحبه نکردن بازیکنان؟
زرندی مدیر رسانه ای استقلال در پاسخ به این سوال گفت که اسپانسر این موضوع را گفته است و اگر سوالی است باید از مدیران باشگاه سوال شود. بازیکنان با روزنامه ها و سایت ها صحبت می کنند و این موضوع درست نیست که ممنوع المصاحبه هستند.

 


منصوریان در ادامه افزود: در فوتبال ما همه تیم ها مشکل مالی دارند. من قبول دارم اسپانسر نباید این میزان دخالت کند اما زمانی که یک اسپانسر همه منابع ما و پرسپولیس را می دهد باید صحبت های آن را تمکین بکنیم. می دانیم که از طریق رسانه های تصویری باید ارتباط داشته باشیم و تنها از طریق روزنامه نمی شود ارتباط داشت. اگر اسپانسر در کنار استقلال باشد مشکلات ما کم می شود ولی اگر اسپانسر برود کار سختی است و راهکار آن در اختیار صدا و سیما و فدراسیون است که می توانند آن را حل کنند. خوشحالی و ناراحتی ما از طریق دوربین ها پیام می شود و ما دوست داریم که این اتفاق رخ دهد.

دیدگاه‌ها