کد خبر : 1359673 | 30 شهریور 1395 ساعت 22:19 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح کادرفنی استقلال درباره عدم مصاحبه

محمد خرمگاه در پایان بازی برابر ذوب آهن برابر اصحاب رسانه قرار گرفت و به سوالات آنها درباره عدم پاسخگویی بازیکنان به اصحاب رسانه پاسخ داد.

توضیح کادرفنی استقلال درباره عدم مصاحبه

به گزارش "ورزش سه" عضو کادرفنی تیم استقلال در حالی که در محاصره خبرنگاران قرار گرفته بود در این باره گفت: وقتی باشگاه به ما می گویند مصاحبه نکنید ما نمی توانیم تخطی کنیم.


او در واکنش به این سوال که اگر یک نفر در این رابطه بتواند صحبت کند مشکلات بین رسانه و باشگاه برطرف خواهد شد: اگر دوربین نگیرد ما صحبت خواهیم کرد و مشکلی نخواهیم داشت. این احترامی که من وظیفه دارم به اصحاب رسانه بگذارم اما وقتی باشگاه می گوید این کار را نکنیم نمی توانیم از آن اطاعت نکنیم.


خرمگاه ادامه داد: اصل فوتبال اقتصادی است و ما باید مطیع باشگاه و اسپانسر باشیم. اکنون یکی از چیزهایی که به ما ضربه می زند مشکلات اقتصادی باشگاه هاست. شما کاملا درست می گویید و حق با شماست. من عرض کردم مشکلی که برای اسپانسر وجود دارد و غیر از دوربین باشد می توانیم صحبت کنیم اما نمی توانیم از تصمیم و دستور باشگاه عبور کنیم.

 


او در واکنش به این سوال که صدا و سیما و دوربین ها نقش اصلی در پوشش بازی ها و تصاویر این تیم را دارد گفت: من هیچ کاره هستم و این تصمیم باشگاه است و شخصا احترام زیادی برای تمام رسانه ها قائل هستم. وقتی می گویند مصاحبه با جریمه همراه است و اکنون نیز که مصاحبه می کنم فدای سر همه شما.

دیدگاه‌ها