کد خبر : 1359741 | 31 شهریور 1395 ساعت 09:52 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

شارژ روحی پدیده در آستانه دیدار با نفت آبادان

با حضور مدیران ارشد شرکت گردشگری پدیده با حضور در تمرین پدیده و وعده پاداش، بازیکنان و کادر فنی این تیم در آستانه دیدار با نفت آبادان شارژ روحی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، محسن شوشتری مدیرعامل شرکت گردشگری پدیده به همراه مجتبی جعفرزاده از دیگر مدیران این شرکت ضمن تبریک عید سعید غدیر خم با بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال پدیده به گفتگو پرداختند و برای این تیم در بازی روز چهارشنبه با صنعت نفت آبادان آرزوی موفقیت کردند.


شوشتری در این بازدید گفت: تلاش همه مجموعه پدیده بر این است تا بتوانیم شرایط خوبی را برای تیم فراهم سازیم. خوشبختانه مشکلات مجموعه پدیده رفته رفته در حال کاهش است و ما نیز تلاش‌مان را بیشتر می‌کنیم تا بتوانیم با آرامش بیشتری به برنامه‌های خود رسیدگی داشته باشیم.


وی ادامه داد: تیم فوتبال پدیده خراسان به عنوان نماینده فوتبال خراسان رضوی مطرح است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته این تیم بتواند در هفته‌های آینده نتایج بهتری را کسب کند.


مدیرعامل شرکت پدیده اظهار داشت: در هفته‌های گذشته نیز بازی‌های خوبی را از تیم شاهد بودیم اما از این پس نیز امید داریم تا با کسب امتیازات بیشتر شرایط تیم در جدول بهتر شود. به تمامی بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه اطمینان و ایمان کامل داریم و می‌دانیم که با تلاش می‌توانید به رده‌های بالاتر هم برسید.


جعفرزاده عضو هیات مدیره باشگاه پدیده نیز در ادامه این دیدار اظهار کرد: تلاش همه ما در مجموعه باشگاه و شرکت این است تا بتوانیم با کسب نتایج خوب نام بزرگ خراسان را در کشور مطرح کنیم.


وی ادامه داد: قطعا بازیکنان و کادر فنی تلاش خود را در بازی های گذشته انجام داده اند و حالا با قدرت بیشتری برای پیروزی با نفت آبادان به میدان خواهند رفت تا عیدی خوبی را در ایام عید غدیر به مردم خراسان اهدا کنند.


مجتبی سرآسیایی، قائم‌مقام باشگاه پدیده نیز به نمایندگی از باشگاه ضمن خوش‌آمد گویی به مدیران مجموعه پدیده گفت: قطعا حمایت‌های مدیران مجموعه انگیزه‌ای مضاعف به تیم منتقل می‌کند و امیدواریم که این حمایت‌ها مثل همیشه ادامه داشته باشد.

 

1144613

 

1144612

دیدگاه‌ها