کد خبر : 1359764 | 31 شهریور 1395 ساعت 11:01 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای سخت گل محمدی در 4 فریم

آقا یحیی و قالیچه ای که پرواز نمی‌کند

ذوب آهن دومین شکست متوالی را با نتیجه ای مشابه تجربه کرد تا سرمربی جوان این تیم روزهای سختی را سپری کند.

به گزارش "ورزش‌سه"،  یحیی گل محمدی بعد از شکست خانگی هفته قبل برابر تراکتورسازی با اتفاقات عجیبی در ورزشگاه فولادشهر روبرو شد .جایی که تعدادی از طرفداران ذوب آهن با سر دادن شعارهایی علیه این مربی نارضایتی خود را از روند نتایج تیم اعلام کردند. همین اتفاق شایعاتی پرشماری را برای مربی موفق دو فصل گذشته رقم زد تا جدال با استقلال برای یحیی حساسیت بیش از اندازه ای پیدا کند.
 

 


گل محمدی شاگردانش را در حالی به مصاف استقلال فرستاد که با توجه به آمار شکست ناپذیری اش برای تیم پرطرفدار پایتخت امیدوار بود دوباره نبرد با این تیم همچون دو فصل قبل خوش یمن باشد و جایگاهش روی نیمکت را تثبیت کند اما این بار معادلات بازی به نفع این مربی رقم نخورد تا ناکامی هایش ادامه پیدا کرده و قهرمانی حذفی و سوپرجام ایران همچنان در حسرت برد با این مربی بسوزد.

 


یحیی به عنوان یکی از رفقای صمیمی علیرضا منصوریان در ابتدای بازی با امیدواری فراوانی شاگردانش را روانه میدان کرد چون فکر می کرد می تواند از پس استقلال بحران زده علی منصور برآید. خنده های این دو مربی از نسل جوان مربیان ایران در ابتدای بازی واقعیت ها و نگرانی های زیادی را در پشت پرده داشت چون هر دو می دانستند ناکامی در این نبرد چه عواقبی می تواند برای شان در پی داشته باشد.

 




گل محمدی بعد از جدایی چند مهره کلیدی و مصدومیت حدادی فر در خریدهای جدید هم به توفیقی نرسید در بازی با استقلال به یکباره قید استفاده از مهاجم باتجربه ای همچون رجب زاده را زد در حالی که انتظار می رفت از این بازیکن که آمار گلزنی فوق العاده ای برابر استقلال دارد برای دقایقی هم شده سود ببرد اما نبرد و دل به جوانان تیمش بست. بازیکنانی که با وجود بازی خوب نتوانستند از پس جو و فشار حاکم در براستادیوم آزادی بربیایند تا یحیی روی نیمکت افسوس کمبود تجربه در بین شاگردانش را بخورد.

 

 

با روندی که ذوب آهن و یحیی در پیش گرفته اند می توان گفت قالیچه جادویی گل محمدی که در دو فصل گذشته باعث اوج گیری دوباره این تیم اصفهانی ریشه دار شده بود دیگر نای پرواز کردن ندارد و یحیی برای این که همچنان بتواند به حضورش در نصف جهان ادامه دهد چاره ای ندارد جزء این که در تعطیلات به بازسازی دوباره ذوب بپردازد البته به شرطی که حمایت های باشگاه از او و تفکراتش ادامه دار باشد.

دیدگاه‌ها