کد خبر : 1359836 | 31 شهریور 1395 ساعت 14:23 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی، جدی ترین گزینه سرمربیگری والنسیا

با اخروج پاکو آیستران از سمت مربیگری والنسیا، حالا روبرتو مانچینی به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی وی به حساب می آید.

مانچینی، جدی ترین گزینه سرمربیگری والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، 4 باخت متوالی در لالیگا سرانجام باعث شد تا پیتر لیم، مالک سنگاپوری والنسیا حکم به برکناری آیستران بدهد. این مربی اواخر فصل گذشته جانشین گری نویل شده بود.

 

به دنبال اخراج مردی که در اواسط فصل گذشته و از ماه فوریه سال جاری جانشین گری نویل شد، حالا اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه باشگاه والنسیا در نظر دارد روبرتو مانچینی، سرمربی فصل گذشته اینتر را که اکنون بیکار است، استخدام کند.

 

 

1091629

 

 

باشگاه والنسیا 24 ساعت پیش از بازی این تیم برابر آلاوس در هفته پنج لالیگا، آیستاران را برکنار کرد و مسئولیت هدایت تیم را به طور موقت به دستیار او وروو گونسالس سپرده است، کسی که در دوران بازیگری‌اش برای خفاش‌ها (1984 تا 1993 بیش از 200 بازی انجام داد) و سال 2008 نیز به عنوان سرمربی موقت والنسیا قهرمان جام حذفی اسپانیا شد.

 

در همین حال شبکه اسکای اسپورت ایتالیا ادعا کرده است که باشگاه والنسیا، روبرتو مانچینی را به عنوان سرمربی جدید خود در نظر گرفته است، کسی که تابستان امسال و دو هفته به آغاز فصل جدید سری A، به دلیل نارضایتی از عملکرد مدیران اینتر در بازار نقل‌و‌انتقالات، از مربیگری این تیم استعفا کرد.

 

 

دیدگاه‌ها