کد خبر : 1359843 | 31 شهریور 1395 ساعت 15:51 | 24.7K بازدید | 2 دیدگاه

کار سخت ایران برابر برزیل شکست ناپذیر

تیم ملی ایران در اولین دیدار مرحله حذفی باید به مصاف برزیلی برود که تا به حال موفق به شکست این تیم نشده است.

کار سخت ایران برابر برزیل شکست ناپذیر

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در اولین بازی خود بعد از مرحله گروهی باید در جام جهانی کلمبیا به مصاف برزیل برود. تیم ملی فوتسال ایران بعد از تساوی غیرمنتظره برابر آذربایجان که در حقیقت یکی از شانس های خوب راهیابی تیم ملی کشورمان تا پای مرحله یک چهارم نهایی بود، در روزی که بازیکنان دفاعی ما اشتباهات پر تعدادی را انجام دادند، تن به تساوی 3 بر 3 داد. تا تیم ملی مسیرش یک مسیر سخت بشود و در مرحله بعد ساعت 2 بامداد روز پنجشنبه به مصاف برزیل برود. اضافه کنم که در طول تاریخ بازی های ایران ـ برزیل که خیلی پرتعداد بوده تیم ملی کشورمان تابه حال نتوانسته از سد تیم ملی قدرتمند برزیل بگذرد.


تنها در سال 2009 بعد از مسابقات گرند پری در یکی از شهرهای برزیل با هدایت حسین شمس در برابر برزیل به تساوی دو بر دو رسیدیم که بعد از این تساوی کنفدارسیون فوتبال برزیل اولویرا را از کار برکنار کرد و مارکوس سراتو سرمربی برزیل شد. در سال 2010 نیز تیم ما در اصفهان میزبان برزیل بود و می توانست در دومین بازی دوستانه تیم برزیل را شکست دهد اما زمانی که بازی دو بر دو مساوی بود، پاس شمسایی به اصغر حسن زاده رسید و تبدیل به گل شد اما داور این بازی معتقد بود که وحید شمسایی توپ را جلوتر از نقطه اوت گذاشته بود و این گل را خطا اعلام کرد تا شانس برد ایران از بین برود.


اینکه تیم ملی خواهد توانست از سد برزیل بگذرد یا خیر در حقیقت شانس بسیار کمی خواهد داشت؛ زیرا تیم برزیل در این مسابقات بدون حرف و حدیث همه رقیبان را شکست داده است. برزیل ستاره ای به نام فالکائو را در اختیار دارد که هر چند به دلیل مشکلات بدنی کم به میدان می رود اما فوق العاده تاثیر گذار است و مانند یک شطرنج باز تیم ملی برزیل را در زمین هدایت می کند. اما به هر حال تیم ملی ایران نیز با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد، شرایط بدی ندارد. قطعا برزیل به دلیل آمادگی روحی و روانی و بازیکنان مطرحی که دارد شانس بیشتری برای پیروزی دارد. اگر این اتفاق رخ دهد تیم ملی ما باید بدون عنوان جام جهانی 2016 کلمبیا را ترک و به کشور باز گردد.

دیدگاه‌ها