کد خبر : 1359860 | 31 شهریور 1395 ساعت 18:00 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

آتش‌بازی در مشهد

پدیده 3 - نفت آبادان 3؛ تساوی رویایی در مشهد

تیم فوتبال پدیده در چند دقیقه پایانی و در حالی که با نتیجه 3 بر 1 از میهمان خود عقب بود موفق شد در دقایق پایانی بازی را به تساوی برساند، تا یک روز رویایی برای این تیم رقم بخورد.

پدیده 3 - نفت آبادان 3؛ تساوی رویایی در مشهد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پدیده و نفت آبادان در یک دیدار جذاب و تماشایی در نهایت به تساوی دو بر دو دست یافتند. این دیدار با برتری نیمه اولی تیم نفت آبادان همراه بود ولی در نیمه دوم روند بازی به خصوص در دقایق پایانی تغییر کرد و شاگردان مهاجری توانستند برگشتی رویایی را به مسابقه داشته باشند. البته جایگاه این دو تیم با این تساوی در جدول تغییر چندانی نکرد و دو تیم با این تساوی به تعطیلات لیگ خواهند رفت و چشم به بازی های آینده خواهند داشت.

 

 

پدیده خراسان – صنعت نفت آبادان؛ هفته هفتم، چهارشنبه 31 شهریور 1395؛ ورزشگاه ثامن مشهد - ساعت ۱۷ - تعداد تماشاگر : 700

داور: اشکان خورشیدی  کمک‌ها: محمدرضا امینی – محسن سلطانی داور چهارم:  وحید کاظمی  ناظر: حاتم بک پور.

 

ترکیب اصلی پدیده:


شهاب گردان، وارزادات هارویان، فریبرز گرامی(77 محمد علی مردانی)، محمد حسین مرادمند، کریم احمدی، محمدرضا ناصحی، محمدرضا خرسندنیا، ابوالحسن جعفری، میلاد کمندانی(57 حسین زامهران)، معین عباسیان، دریسا دیارا سویابا.
سرمربی: مجمدرضا مهاجری

 

ترکیب اصلی صنعت نفت آبادان:   


حسن هوری، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، علی عبدا.. زاده(81 محمد زبیر نیک نفس)، گویی هیان کیم، محمد پورمحمد، حکیم نصاری، میلاد جهانی، برونو اولیویرا دی ماتوس، حسین بغلانی، محمد شادکام.
سرمربی: نادر دست‌نشان

 

 

شرح بازی:

 

بازی از همان ابتدا سریع و پر هیجان شروع شد و تیم نفت آبادان موفق شد در دقیقه 6 روی پاس زیبای میلاد جهانی برای محمد شادکام و ضربه تمام کننده این بازیکن به گل برسد. با گل دقایق ابتدایی شادکام احتیاط از بازی کنار رفت و فضای بیشتری در اختیار هر دو تیم قرار گرفت. تیم پدیده که چیزی برای از دست داشتن نداشت به پیش آمد و موقعیت هایی را هم ایجاد کرد ولی نفت آبادان در ضد حملات خطرناک ظاهر می شد تا اینکه در یکی از همین صحنه ها یک ضربه ایستگاهی به سود این تیم گرفته شد و محمد پور موفق شد به شکلی زیبا دومین گل نفت آبادان را هم در مشهد به ثمر برساند. دقایق پایانی با برتری مطلق بازیکنان پدیده همراه بود و این تیم موفق شد سه موقعیت تک به تک را ایجاد کند ولی بی دقتی فریبرز گرامی هر سه موقعیت را هدر داد تا دو تیم با همان نتیجه به رختکن بروند. در نیمه دوم هم بازی با همان سرعت و شدت نیمه اول دنبال شد و تیم پدیده برای جبران گل های خورده به جلو آمده بود و تیم نفت آبادان هم دل به استفاده از ضدحملات خطرناک خود بسته بود. در ادامه تیم نفت آبادان سعی کرد که در دفاع بماند و همین موضوع باعث شد تا شاگردان مهاجری بیشتر دل به استفاده از ضربات ایستگاهی و شوت از پشت محوطه جریمه ببندند و در یکی از همین حملات هم به گل رسیدند. حملات انتحاری پدیده در این دقایق برای رسیدن به گل تساوی باعث شد که نفت آبادان در یک ضد حمله گل سوم را به ثمر برساند. اما شاید بدبین ترین هوادار نفت آبادان هم فکر نمی کرد که در چند دقیقه پایانی یک تیم پدیده دو گل بزند و بازی را به تساوی بکشد. این بازی در نهایت با تساوی سه بر سه به پایان رسید تا نفت آبادان یک پیروزی در دسترس را از دست بدهد و شاگردان مهاجری در عین ناباوری به بازی برگردند.

 

بهترین بازیکن:


محمد علی مردانی بازیکن تعویضی تیم پدیده بدون شک یکی از چهره های تاثیرگذار این دیدار بود. این بازیکن که در دقایق انتهایی به بازی وارد شد موفق شد با زدن دو گل نقش مهمی در تساوی تیم پدیده داشته باشد. البته در این دیدار محمد شادکام بازیکن تیم نفت آبادان هم بازی تاثیرگذاری به نمایش گذاشت و با زدن دو گل نقش ویژه خود را به عنوان مهره کلیدی آبادانی‌ها ایفا کرد.

 

اتفاق ویژه


بازگشت پدیده به بازی و جبران نتیجه از دست رفته را می توان اتفاق ویژه این بازی دانست، آنها در حالی که با نتیجه سه بر یک از حریف خود عقب بودند توانستند در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشانند، این در حالی بود که پدیده ای ها یک پنالتی نیز در دقایق پایانی بازی از دست دادند.

 

 

شرح گل‌ها:

 

1-0 (صنعت نفت آبادان): دقیقه 6 میلاد جهانی با یک پاس زیبا که از زمین خودی ارسال کرد محمد شادکام را که از تله آفساید مدافعین پدیده فرار کرده بود در موقعیتی تک به تک با شهاب گردان قرار داد و این بازیکن با یک ضربه دقیق گل اول بازی را به ثمر رساند.

2-0 (نفت آبادان): دقیقه 33 روی یک ضربه ایستگاهی محمد پورمحمد به زیبایی هر چه تمام تر موفق شد گل دوم بازی را در خانه حریف به سود نفت آبادان به ثمر برساند.

2-1(پدیده): ارسال بازیکنان تیم پدیده روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر یکی از مهاجمین پدیده در دهانه دروازه به علی مردانی رسید و این بازیکن با یک بغل پای ساده توپ را درون دروازه هوری جای داد تا نتیجه به حداقل برسد.

3-1 (نفت آبادان): در دقیقه 84 ضد حمله بازیکنان نفت آبادان جواب داد و اشتباه بازیکنان پدیده در قلب خط دفاعی باعث شد تا توپ در دهانه دروازه بدون گلر به شادکام برسد و این بازیکن هم به ساده ترین شکل ممکن گل دوم خود و سوم پدیده را به ثمر رساند.

3-2(پدیده): دقیقه 90 ضربه ایستگاهی معین عباسیان با واکنش حسن هوری به محوطه جریمه برگشت داده شد و در برگشت رضا ناصحی گل دوم پدیده را در ریباند به ثمر رساند.

3-3 (نفت آبادان): دقیقه 90+3 در شلوغی محوطه جریمه توپ به علی مردانی رسید و این بازیکن به شکلی زیبا توپ را به سومین گل پدیده و دومین گل خود تبدیل کرد.

 

 

دقایق حساس:

دقیقه 10: ارسال بازیکنان پدیده از سمت راست خط دفاعی تیم نفت آبادان با ضربه سر مرادمند همراه شد که ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 20: باز هم روی ضدحمله بازیکنان نفت آبادان توپ را روی قوس محوطه جریمه به محمد شادکام رساندند، که ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه گردان به بیرون رفت.

دقیقه 25: ضربه ایستگاهی بازیکن تیم پدیده از سمت راست خط دفاعی نفت آبادان بدون اینکه هوری روی آن اثری بگذارد به تیر افقی دروازه برخورد کرد و راهی بیرون شد.

دقیقه 41: پاس در عمق برای فریبرز گرامی این بازیکن را در حالتی تک به تک با حسن هوری قرار داد که این بازیکن با بی دقتی توپ را به بیرون زد.

دقیقه 41: ارسال معین عباسیان از سمت چپ باز هم به فریبرز گرامی رسید و ضربه سر این بازیکن در دهانه دروازه با واکنش عالی حسن هوری راهی کرنر شد.

دقیقه 52: شوت رضا ناصحی دفاع چپ تیم پدیده از پشت محوطه جریمه و متمایل به سمت چپ زده شد که به شکلی خطرناک از زاویه مخالف هوری به بیرون رفت.

دقیقه 54: شوت سرکش محمد خرسندنیا از پشت محوطه جریمه و از فاصله 25 متری به شکلی خطرناک و با فاصله کم از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه71: ضربه کریم احمدی از فاصله 30 متری به شکلی خطرناک زده شد و حسن هوری موفق شد به صورت دو ضرب این توپ را در اختیار بگیرد.

دقیقه 90: پنالتی به دست آمده برای پدیده را یونس شاکری به آسمان فرستاد.

 

در حاشیه:

* هواداران آبادانی مثل سایر بازی های خارج از خانه این تیم در مشهد هم حضور یافته اند.

* هواداران مشهدی مانند بازی های گذشته باز هم استقبال کمی از این دیدار به عمل آورده اند.

* حدود 700 هوادار آبادانی در ورزشگاه حضور دارند و با حرارات خاصی تیم خود را تشویق می کنند.

دیدگاه‌ها