کد خبر : 1360048 | 01 مهر 1395 ساعت 11:17 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

حسن زاده:

با شکست برزیل بهترین لحظات عمرم را تجربه کردم

علی اصغر حسن زاده، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران مدعی شد که پس از شکست برزیل، بهترین لحظات عمرش را تجربه کرده است.

با شکست برزیل بهترین لحظات عمرم را تجربه کردم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد در ضربات پنالتی، برزیل، مدافع عنوان قهرمانی و برنده 5 دوره از 7 دوره رقابت‌های جام جهانی فوتسال را شکست دهد و به دور یک چهارم صعود کند. پس از بازی حسن زاده مدعی شد که بهترین لحظات عمرش را تجربه کرده است.

 

1144921

 


او گفت:"  این لحظات نه تنها بهترین لحظات دوران حرفه ای من است، بلکه بهترین لحظات عمرم هست. ما یک شب تاریخی را رقم زدیم. این اولین باری است که برزیل را شکست داده ایم و این اتفاق در جام جهانی رخ داد. مطمئنم هیچگاه این لحظه را فراموش نمی‌کنم. برزیل قوی ترین تیم فوتسال جهان است. فکر می‌کنم قبل از بازی همه فکر می‌کردند که برزیل برنده خواهد بود و انتظار داشتند ما به خانه بازگردیم. در اوایل بازی در بهترین فرم نبودیم و انتظار می‌رفت که برزیل بهتر کار کند ولی رفته رفته بهتر شدیم و فشار از روی ما کاسته شد و توانستیم ریتمی مناسب پیدا کنیم.


برزیل از ما 3-2 پیش بود و فشار زیادی به ما وارد کرد. به همین علت تصمیم گرفتیم که از یار پنجم استفاده کنیم و   همچنین گلی که من به ثمر رساندم در تمرینات بارها روی آن کار شده بود. یک پاسکاری عالی و پاس رو به بیرون که فوق العاده پیش رفت. به عنوان یک بازیکن حرفه ای، وقتی چنین گل مهمی به ثمر می‌رسانید، می‌خواهید جشن بگیرید و خوشحالی تان را نشان دهید ولی هم تیمی‌هایم فریاد زدند که کار هنوز تمام نشده است."

دیدگاه‌ها