کد خبر : 1360262 | 02 مهر 1395 ساعت 13:54 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

او، گسترش را به رده‌های بالای جدول می‌رساند

سمندر: کمالوند با قدرت به کارش ادامه می‌دهد

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز، از اعلام حمایت قاطع از فراز کمالوند خبر داد.

سمندر: کمالوند با قدرت به کارش ادامه می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا سمندر در واکنش به شایعات مطرح شده درخصوص کادر فنی تیم با بیان اینکه چنین امری از اساس موضوعیت ندارد، اظهار داشت: من بعنوان مدیرعامل به نمایندگی از هیأت مدیره اعلام می کنم که فراز کمالوند با اقتدار به کار خود در گسترش فولاد ادامه خواهد داد زیرا که ما به پتانسیل های وی و بازیکنان یقین داریم.


سمندر در ادامه اضافه کرد: اعتقاد ما بر این است که شرایط فعلی جدول ملاک ارزیابی نیست و مطمئناً در ادامه مسابقات شاهد جابجایی رده تیم ها خواهیم بود.


مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با اذعان به اینکه امتیازات زیادی برای این تیم از هفت هفته ابتدایی مسابقات از دست رفته ، گفت: به غیر از پرسپولیس و تراکتورسازی، فاصله امتیازی سایر تیم ها بسیار نزدیک به هم است با دو برد امکان رسیدن به پنج تیم اول جدول وجود دارد و بر این اساس می توانیم در هفته های آتی عقب اقتادگی پیش آمده را جبران کنیم.


وی خاطرنشان کرد: طی بررسی ها و بحث های به عمل آمده در هیأت مدیره باشگاه، اجماع بر این شد که در مقطع کنونی از کادر فنی حمایت شود و امیدمان بر تغییر وضعیت موجود و بازگشت به جایگاه شایسته فوتبال تبریز در لیگ برتر است.


غلامرضا سمندر با تاکید بر اینکه بازی تاکتیکی تیم برابر فولاد خوزستان نسبت به دیدار برابر سایپا و سیاه جامگان افت داشت، افزود: موقعیت های خلق شده در بازی های هفته پنجم و ششم به مراتب بهتر از سایر دیدارهای فصل جاری بود و باور مان این بود که این روند در بازی گذشته نیز تداوم داشته باشد که متاسفانه توفیقی حاصل نشد.


سمندر توانایی های فنی فراز کمالوند را ملاک اطمینان به وی در راستای موفقیت تیم دانست و عنوان کرد: کارنامه کمالوند نشان می دهد که توانایی جبران نتایج هفته‌های گذشته را دارد و مدیریت باشگاه تا نیل به این هدف از وی و اعضای کادرفنی حمایت خواهد کرد.


مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد، تعطیلی مسابقات لیگ را مجالی مناسب برای بازیابی توان جسمی و تاکتیکی تیم عنوان داشت و اضافه کرد: باید از این فرصت نهایت بهره برداری را داشته باشیم و نقاط ضعف مان را پوشش دهیم تا با قدرت مورد انتظار به مسابقات لیگ برگردیم.

دیدگاه‌ها