کد خبر : 1360263 | 02 مهر 1395 ساعت 14:04 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایران–اسپانیا، جدال احتمالی نیمه‌نهایی جام‌جهانی

تیم ملی فوتسال ایران باید در بازی بعد خود به مصاف پاراگوئه ای برود که توانست کلمبیا میزبان را در ضربات پنالتی حذف کند.

ایران–اسپانیا، جدال احتمالی نیمه‌نهایی جام‌جهانی

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتسال ایران علی رغم نتایج دور از انتظار دور مقدماتی در یک بازی حساب شده توانست در وقت قانونی با تیم ملی برزیل قهرمان دو دوره اخیر جام جهانی به تساوی برسد و در ضیافت پنالتی ها با کمک تیرک دروازه به مرحله بعد صعود کند.


فوتسالیست های ایران در این مرحله باید به مصاف پاراگوئه ای بروند که در بازی قبل خود موفق شد در ضربات پنالتی تیم کلمبیا میزبان مسابقات را شکست بدهد.


پاراگوئه در گروه  C مسابقات با ایتالیا، گواتمالا و ویتنام هم گروه بود و توانست با یک شکست و دو پیروزی به مرحله بعد مسابقات صعود کند. آنها از ایتالیا با نتیجه 4-2 شکست خوردند، 7 بر 1 تیم ویتنام را شکست دادند و 8-4 برابر گواتمالا به پیروزی رسیدند.


ایران با بازی حساب شده اش برابر برزیل نشان داد توانایی پیروزی برابر پاراگوئه را دارد، البته به هیچ عنوان نباید حریف خود را دست کم بگیرند.


در صورت پیروزی در این بازی، ایران برای فینالیست شدن باید به مصاف برنده دیدار دو تیم اسپانیا و روسیه برود. اسپانیا در مرحله گروهی همراه با ایران بود و روسیه در گروه B  با سه برد برابر تیم های تایلند، مصر و کوبا به مرحله بعد صعود کرد.


در بازی قبل روسیه موفق شد ویتنام را 7-0 شکست دهد و اسپانیا 5-2 قزاقستان را شسکت داد، ایران در صورت پیروز شدن بر برنده دیدار روسیه و اسپانیا می تواند فینالیست شود.


در طرف دیگر جدول تیم های آذربایجان، مصر، آرژانتین و پرتغال حضور دارند و با هم برای فینالیست شدن خواهند جنگید.

 

1145113

دیدگاه‌ها