کد خبر : 1360363 | 02 مهر 1395 ساعت 19:48 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهم مدتی استراحت کنم؛

حرف‌های مبهم کرانچار در اولین مصاحبه بعد از اخراج

سرمربی سابق پرسپولیس پس از جدایی از دیناموزاگرب قصد دارد تا مدتی را به دور از فوتبال سپری کند و به استراحت بپردازد.

حرف‌های مبهم کرانچار در اولین مصاحبه بعد از اخراج

به گزارش "ورزش‌سه"،  زلاتکو کرانچار سرمربی سابق تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در لیگ ایران که موفق شد افتخارات زیادی را همراه با زردپوشان اصفهانی در لیگ برتر و جام حذفی کسب کند، به تازگی و پس از کسب سه باخت در لیگ و هم‌چنین یک شکست در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون از هدایت تیم دیناموزاگرب کنار رفت. کرانچار علیرغم راهی کردن تیم دیناموزاگرب به لیگ قهرمانان اروپا پس از کسب چند نتیجه ناخوشایند از سمت خود کنار رفت تا شرایط برای این تیم در بازی های آینده تغییر کند.


این مربی که یکی از دلایل پیوستن علی کریمی ستاره جوان سپاهان به این تیم کروات بوده است در آخرین مصاحبه خود در مورد دلایل این جدایی صحبت کرده و گفته: فعلا می‌خواهم مدتی را استراحت کنم و در وین خواهم بود. تصمیم برای جدایی به این دلیل بود که پس از سه بازی با نتایج بد باید کاری می کردم و از کسی ناراحت نیستم و درباره کسی هم نمی‌خواهم صحبت کنم اما باخت در بازی آخر کمی برایم مبهم بود.


وی ادامه می‌دهد: دینامو باشگاه بزرگی است و بازیکنان بزرگ و باکیفیتی را در اختیار دارد. ممکن است مربی جدید چیزهای جدیدی را برای دینامو به ارمغان بیاورد و فکر می کنم زمان جدایی من فرا رسیده بود.  این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و چیز عجیبی اتفاق نیفتاده است.

دیدگاه‌ها