کد خبر : 1360364 | 02 مهر 1395 ساعت 19:50 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

مایلی کهن و خرنده های فوتبالی

مصاحبه عجیب سرمربی سابق تیم ملی

محمد مایلی کهن حتی در لیگ یک هم یک چهره جذاب و غیرقابل چشم پوشی است.

مصاحبه عجیب سرمربی سابق تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، او که می داند چگونه تبدیل به تیتر اول رسانه های ورزشی بشود امروز در گفت وگویی جذاب کاری که باید انجام بدهد را به سرانجام رساند. این گفت و گویی نیمه سیاسی است که سرمربی سابق تیم ملی در آن حساب هایش را با آنهایی که در کارش اخلال ایجاد می کنند تسویه می کند.


حرف های مایلی کهن را بخوانید:


باهوش بازیکنان مسابقه را اداره کردیم


بازی با مس کرمان سخت بود، این تیم شش مساوی داشت و تا به امروز باخت نداشت و یک پیروزی هم داشت. بازیکنان ملوان با دل و جانشان کار کردند و توانستند تماشاگران‌شان را خوشحال کنند. ۲ گل خوب زدیم و یک گل در دقایق نامناسب خوردیم که در ادامه بازی توانستیم با هوش بازیکنان مسابقه را اداره کنیم و سه امتیاز ارزشمند بازی را بگیریم.

 

با تماشاگرنماها برخورد می کنیم


هواداران یار دوازدهم هر تیمی است و تمامی هواداران خوب بودند و دست‌شان درد نکنند اما یکی دو نفر هستند که در تمرین ملوان حضور پیدا کردند که فرهنگشان در حد فرهنگ بالای مردم گیلان نیست. یکی از آنها توهین کرده بود که از طریق مقام‌های قضایی پیگیری کرده‌ایم. استان گیلان همیشه به فرهنگ غنیش مشهور بوده اما یک عده تماشاگر نمی‌گویم، تماشاگرنما اما تعدادشان زیاد نیست اگر حرمت‌ها را زیر پا بگذارند با آنها برخورد می‌کنیم.


مارمولک، سوسک و تارعنکبوت


دو سه تماشاگر بعد از تمرین بازی با گل گهر سیرجان حرکت ناشایستی کردند که اسامیشان هم معروف به مارمولک، سوسک و تارعنکبوت است، با این امر مقابله می‌کنیم و از هیچ چیز نمی‌ترسیم. گردن‌مان از مو هم باریک تر است اما اجازه نمی‌دهیم این افراد به وجهه شهرمان و استان گیلان خدشه‌ وارد کنند. این یک واقعیت است. من از چیزی نمی‌ترسم هتل اوین هم رفته‌ام از چیزی نمی‌ترسم. اگر این افراد آگاه نشوند بقیه تماشاگران آنها را بیرون می‌کنند و در جمع‌شان راه‌شان ندهند.

 

از تارعنکبوت بیرون بیایید


نه اخطار توهین به داور، تیم ما ریشه دار است و برخی نباید فکر کنند همه کاره شهر هستند و شهر به اندازه کافی مدیر و مسئول دارد و این افراد از تار مارمولک و عنکبوت بیرون بیایند.


بیرون از انزلی ضعیف تریم


ما خارج از خانه چند بازی پشت هم شکست نخوردیم. نمی‌خواهم بهانه بگیرم. برای رفتن به سیرجان ۱۸ ساعت در راه بودیم در مقطعی حتی پول هواپیما هم جور نمی‌شد. ما با اتوبوس راهی تهران شدیم و ۱۳- ۱۴ ساعت در راه رسیدن به سیرجان بودیم. با وجود احداث یک ورزشگاه مدرن در سیرجان اما زمین چمنش سنخیتی با آن ورزشگاه زیبا نداشت و چمنش مثل موکت بود. البته باید بگویم تیم ما ۵ روز قبل از مسابقات استارتش خورد و نتایج خوبی تا الان گرفته ایم. یک برد و یک مساوی خارج از خانه هم داشتیم. در مجموع بله در خارج از خانه ضعیف‌تر از داخل خانه نتیجه می‌گیریم و باید این مساله را حل کنیم.

 

ملوان و جام حذفی


برخی دوستان می‌گویند بهتر است با تمام توان جام حذفی شرکت نکنیم اما معتقدم این مسابقات مثل مسابقات تدارکاتی می‌تواند برای ما مفید باشد و از بازیکنان جوان‌تر می‌توانیم در آن استفاده کنیم.


مس میلیاردی است و ما تستی


وقتی گل را در بازی امروز خوردیم تیم ناخودآگاه به فکر حفظ نتیجه می‌افتد حریف قابل قیاس با ما نیست از نظر هزینه‌هایی که می‌کند و یک تیم لیگ برتری است. اکثر بازیکنان این تیم هم سال‌ها در کنار هم بازی کرده‌اند. مثل فرزاد حسین‌خانی، و شهداد نژاد و بازیکنانی مثل دغاغله و محسن دلیر را هم گرفته‌اند و هزینه زیاد کرده‌اند اما ما در تست بازیکن گرفته‌ایم.

دیدگاه‌ها