کد خبر : 1360396 | 02 مهر 1395 ساعت 22:22 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستریونایتد – لسترسیتی

منچستر یونایتد قصد دارد بعد از دو شکست متوالی در لیگ برتر، مدافع عنوان قهرمانی را در خانه مغلوب کند.

پیش بازی منچستریونایتد – لسترسیتی

به گزارش " ورزش سه"، بعد از برد روحیه بخش برابر نورثمپتون در جام اتحادیه، شاگردان مورینیو قصد دارند در ورزشگاه اولدترافورد، لسترسیتی را شکست داده و دوباره به شرایط عادی بازگردند. از آن سو، رتبه یازدهم نیز برای لسترسیتی نمی  تواند جایگاه راضی کننده ای باشد و شاگردان رانیری قصد دارند تا حداقل با امتیاز از خانه حریف خارج شوند.

 

بعد از نمایش های نه چندان خوب وین رونی در دیدارهای اخیر، ممکن است شاهد نیمکت نشینی کاپیتان منچستر در این دیدار باشیم. با توجه به استفاده مورینیو از بازیکنان ذخیره و حضور 90 دقیقه رونی در دیدار برابر نورثمپتون، احتمال دارذ در ابتدای بازی، رونی را در کنار مورینیو ببینیم. لوک شاو و هنریک میخیتارین، دو بازیکنی که طی هفته های اخیر مورد انتقاد سرمربی پرتغالی قرار گرفته اند هم مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی منچستر ندارند و می توانند به ترکیب اصلی باز گردند.

 

 

1145255

 

 

با توجه به غیبت قطعی مارسیال به علت مصدومیت، احتمالا شاهد حضور ماتا یا راشفورد در ترکیب اصلی خواهیم بود. مایکل کریک و آندره هره را، با توجه به نمایش خوب در برابر نورثمپتون، احتمالا در ترکیب اصلی منچستر قرار خواهند گرفت.

 

در ترکیب لستر، مندی به علت مصدومیت قادر به بازی کردن نیست و حضور اوکازاکی در ترکیب این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد. همانند فصل گذشته، محرز و جیمی واردی، امید اول رانیری برای باز کردن قفل دروازه دخیا خواهند بود.

 

نکته امیدوار کننده برای شاگردان مورینیو، نباختن منچستر در 13 بازی از 14 بازی آخر این تیم در برابر لستر سیتی است. شش دیدار آخر دو تیم، با سه برد برای منچستر، دو تساوی و یک پیروزی برای روباه ها به پایان رسیده است.

 

ترکیب احتمالی دو تیم:

 

1145257

دیدگاه‌ها