کد خبر : 1360423 | 03 مهر 1395 ساعت 09:51 | 27.4K بازدید | 1 دیدگاه

آخرین اخبار از جام جهانی فوتسال در کلمبیا

ایران با یک مصدوم مقابل پاراگوئه

رقابت های جام جهانی فوتسال در حالی امشب برای ایرانی ها پیگیری می شود که بعد از حذف تاریخی برزیل ملی پوشان به دنبال رسیدن به جمع چهار تیم نهایی رقابت ها هستند.

ایران با یک مصدوم مقابل پاراگوئه

به گزارش "ورزش‌سه"،  مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتسال جام جهانی 2016 کلمبیا امشب برگزار می شود و در مهمترین بازی فوتسالیت های ایران بعد از حذف برزیل پرآوازه در مرحله قبلی مقابل پاراگوئه دیگر تیم آمریکای جنوبی قرار می گیرند تا همچنان به تاخت و تاز خود در این دوره ادامه دهند. در آستانه این بازی حساس آخرین اخبار اردوی تیم ملی و همچنین حواشی مسابقات را می خوانید.


داوران بازی ایران با پاراگوئه


مسئولان برگزاری رقابت ها برای قضاوت بازی ایران و پاراگوئه تصمیم گرفتند از داوری انگلیسی به عنوان داور اول سود ببرند. مارک بیرکت داور اول بازی امشب خواهد بود که برای اولین بار بازی های ایران در جام جهانی فعلی را سوت می زند ضمن این که ساساتومیچ از کرواسی نیز داور دوم خواهد بود و فرناندو گوتیرز از اسپانیا و آندرج سرنی از جمهوری چک داوران وقت نگهدار انتخاب شدند که سرنی در بازی با برزیل داور اول بود.


تنها مصدوم اردوی ایران


محمد طاهری چهره سرشناس تیم ملی همچون دو بازی گذشته ایران نمی تواند در ترکیب اصلی به میدان برود. این بازیکن بعد از آسیب دیدگی از مچ پا فعلا قادر به بازی کردن نیست اما بنا صلاحدید کادرفنی روی نیمکت می نشیند تا از نظر روحی و روانی هم تیمی هایش را کمک کند. سایر بازیکنان تیم در آمادگی و سلامت کافی به سر می برند و بعد از برد برزیل از روحیه بسیار بالایی برای برتری مقابل پاراگوئه و صعود به نیمه نهایی برخوردار هستند.


ایران در مسیر قهرمانی


تیم ملی ایران برخلاف مرحله گروهی که بازی‌های خود را در سالن ایوان شهر مدلین برگزار کرده بود، همانند دیدار قبل با برزیل در سالن 7 هزار نفری  بیسنتناریو در مرکز کلمبیا به میدان خواهد رفت تا جشن صعود به نیمه نهایی را برپا کند. نکته جالب این که سایت Futsal Focus در گزارشی پیرامون نتایج رقم خورده و صعود تیم هایی مثل ایران و مصر به این مرحله بعد از حذف برزیل و ایتالیا نوشت که هر دو تیم شگفتی ساز جام در مسیر موفقیتی بزرگ هستند و هیچ بعید نیست شانس قهرمانی داشته باشند.

دیدگاه‌ها