کد خبر : 1360427 | 03 مهر 1395 ساعت 10:09 | 14.6K بازدید | 1 دیدگاه

خطیبی باید مورد حمایت قرار بگیرد

صادقیان: سابقه نداشته 7 بازی کارت زرد نگیرم!

مهاجم تیم ماشین سازی تبریز اعتقاد دارد تیمش در آینده شرایط بهتری پیدا می کند و در جدول بالا می آید.

صادقیان: سابقه نداشته 7 بازی کارت زرد نگیرم!

پیام صادقیان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره نتایج گذشته تیمش، عملکرد داوران، نمایش خودش، انتقادهایی که به رسول خطیبی می شود و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


حیف است موقعیت ها را هدر می دهیم


تیم ما برعکس اینکه زیبا و خوب بازی می کند، نتیجه نمی گیرد. ما موقعیت های زیادی در هر بازی به دست می آوریم و تبدیل به گل نمی کنیم. ما در این 7 بازی نزدیک به 20 موقعیت گل داشتیم اما به ثمر ننشسته است. واقعا حیف است. در همین بازی با نفت تیم حریف یک موقعیت روی کرنر به دست آورد و گل زد ولی ما در همان 15 دقیقه اول چندین موقعیت خوب را از دست دادیم. قطعا کادرفنی برنامه دارد تا این مشکل ما رفع شود.


داوری ها بهتر شده است


فکر می کنم در بازی با نفت تهران برای سومین بار در این فصل گل سالم ما را مردود اعلام کردند. البته داوری ها نسبت به گذشته کمی بهتر شده اما اشتباهات هم باید کمتر و کمتر شود. امیدوارم در آینده شاهد اشتباه های کمتری از سوی داوران باشیم.


آمار خوبی دارم


خوشبختانه امسال روند خوبی را در پیش گرفته ام. در بازی با نفت اولین گلم را به ثمر رساندم، در  بازی های قبل 2 پاس گل هم داده بودم و دو پاس هم دادم که گل شد و داوران مردود اعلام کردند. ضمن اینکه دو بار تیر دروازه حریفان را به لرزه در آوردم. امیدوارم این روند را در ادامه نیز بتوانم سپری کنم.


سابقه نداشته 7 بازی کارت زرد نگیرم


همیشه تلاشم را می کنم تا بهترین باشم. من در 7 بازی گذشته لیگ برتر حتی یک کارت زرد هم نگرفتم و این موضوع برای من بی سابقه بوده است. بعد از بازی ها داوران از من به خاطر رفتارم تشکر می کنند و می گویند ممنون که خودت را تغییر دادی. امسال در تبریز با آرامش به دنبال فوتبال بازی کردن هستم و خوشحالم که به این موفقیت ها رسیده ام.


فاصله زیادی با بالانشین ها نداریم


تیم ماشین سازی تبریز امسال بعد از 20 سال به لیگ برتر صعود کرده است. شاید نتایج ما در هفته های ابتدایی خوب نباشد اما نمی توانید بگویید نتایج بدی گرفتیم. الان فاصله ما که پانزدهم جدول هستیم تا تیم های بالانشین 3، 4 امتیاز است و با یک برد چندین رده صعود می کنیم. شک نکنید ماشین سازی در جدول صعود خواهد داشت و به رده های بالایی می رسد.


خطیبی زحمات زیادی کشیده


خوشبختانه مسئولان باشگاه از رسول خطیبی حمایت می کنند. منتقدان هم باید بدانند خطیبی زحمات زیادی برای این تیم کشیده و باید مورد حمایت قرار گیرد. انشاءالله به زودی ماشین سازی به روزهای خوب خود برمی گردد.

دیدگاه‌ها