کد خبر : 1360445 | 03 مهر 1395 ساعت 11:11 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

چرا کسی در اردوی نوجوانان حاضر نمی‌شود؟

تیم ملی نوجوانان در آستانه یک موفقیت بزرگ قرار دارد. اگر تیم ملی نوجوانان فردا موفق به شکست تیم ویتنام شود که محتمل است به جام جهانی صعود خواهد کرد.

چرا کسی در اردوی نوجوانان حاضر نمی‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شاهد حضور مهدی تاج در اردوی تیم ملی فوتسال در کلمبیا بوده ایم و محمد رضا ساکت هم به همراه تیم ملی به ارمنستان سفر کرده است اما از مدیران فوتبالی کسی در اردوی تیم نوجوانان حاضر نشده است!


اقدام مهدی تاج مبنی بر حضور در اردوی تیم ملی فوتسال و اینکه بعد از برد در برابر برزیل اعلام می کند پاداش فوتسالیست ها برابر با جدول از پیش تعیین شده پرداخت می شود اقدام خوبی بود اما حضور یکی از مدیران فوتبالی در اردوی تیم ملی نوجوانان هم می تواند اتفاق خوبی باشد و باعث دلگرمی بازیکنان و کادر فنی این تیم خواهد شد.


اهمیت به تیم های پایه ضرورت بیشتری دارد به خصوص که تیم ملی بزرگسالان به اندازه کافی مورد توجه است! به طور مثال خیلی بهتر می شد محمد رضا ساکت به عنوان رئیس سازمان تیم های ملی به جای حضور در ارمنستان در اردوی تیم ملی نوجوانان حاضر می شد و به آنها وعده پاداش در صورت شکست ویتنام و صعود به جام جهانی می داد.


همه این ها به کنار، حضور مدیران فوتبالی در اردوی تیم ملی نوجوانان بازیکنان این تیم را متوجه مسئولیت بزرگی که به دوش دارند، خواهد کرد.


یکی دو هفته پیش بود که یکی از خبرگزاری های به نقل از یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان اعلام کرده بود که نزدیک به 6 ماه است حق و حقوق اعضای کادر فنی این تیم پرداخت نشده است! این در حالی است که کمتر چنین شرایطی در تیم ملی به وجود می آید و حتی دیدیم بلافاصله بعد از پیروزی تیم ملی در بازی با قطر پاداش ملی پوشان پرداخت شد.


البته که تیم ملی در اولویت است و ویترین فوتبال است اما کم توجهی به تیم های پایه هیچ دلیل منطقی ندارد.

دیدگاه‌ها