کد خبر : 1360446 | 03 مهر 1395 ساعت 11:15 | 88K بازدید | 11 دیدگاه

حمایت وزیر از سرمربی سابق استقلال

گودرزی: مخالف رفتن مظلومی از استقلال بودم

وزیر ورزش و جوانان به عنوان رئیس مجمع باشگاه استقلال مدعی شد با برکناری و رفتن مربی قبلی تیم و ایجاد تغییرات برای سال جدید موافق نبود.

گودرزی: مخالف رفتن مظلومی از استقلال بودم

به گزارش "ورزش‌سه"،  با وجود این که استقلال فصل چندان خوبی را سپری نکرد و دستانش از هر دو جام داخلی کوتاه ماند اما وزیر ورزش به عنوان رئیس مجمع مدعی شد که از عملکرد کادر فنی این تیم و شخص پرویز مظلومی رضایت کامل داشت و حتی در تابستان نیز مخالف برکناری این مربی از نیمکت رهبری استقلال بود.


محمود گودرزی در همین ارتباط گفت:« این نتیجه‌گرایی که دامنگیر ورزش ما شده، یک آفت برای آن به حساب می‌آید. بنده با رفتن آقای مظلومی مخالف بودم چون ایشان تیم را تا جایگاه سوم لیگ بالا برد و در فینال حذفی نیز حضور داشت. یک عده هستند که دوست دارند فضا را ناپایدار کنند و خودشان وارد شوند. اینها، آدم‌های آویزانی هستند که ۷۵ میلیارد تومان بدهی برای استقلال باقی گذاشتند. همان آدمها الان هم به دنبال بی‌ثبات کردن محیط و فضای پرسپولیس هستند. من به مدیران وقت استقلال هم حرف هایم را راجع به مظلومی گفتم اما تصمیم نهایی را آنها گرفتند و حالا باید پاسخگوی تصمیم شان باشند».


وزیر ورزش و جوانان در ادامه تصریح کرد:« آن نتیجه‌گرایی را که عرض کردم، آفتی است برای ورزش ما، و باید اجازه می دادیم آقای مظلومی، دو سه سال با استقلال کار اساسی کند و نتیجه بگیرد. آقای برانکو هم باید چند سال امنیت داشته باشد تا بتواند تیم را به هدف خودش برساند. بلافاصله یک بازی را که می‌بازند، می‌خواهند تغییراتی در تیم ایجاد کنند. الان همین بلا را می‌خواهند سر آقای منصوریان بیاورند و او را زمین بزنند».


اعلام صریح حمایت وزیر ورزش از مظلومی در حالی از زبان خود گودرزی مطرح شد که در برهه انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید استقلال هم شایعات زیادی به گوش می رسید مبنی بر این که وزیر موافق این تغییرات نبوده و ترجیح می داد تا از کادر قبلی همچنان استفاده شود اما بهرام افشارزاده و تعدادی دیگر از اعضای هیات مدیره با پافشاری روی برکناری مظلومی زیر بار توصیه گودرزی برای ادامه همکاری با سرمربی قبلی نرفتند تا پای منصوریان به عنوان سرمربی به باشگاه استقلال باز شود.

دیدگاه‌ها