کد خبر : 1360459 | 03 مهر 1395 ساعت 11:57 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: کار گواردیولا در سیتی آسان است

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی مدعی شد که شروع بسیار خوب گواردیولا در سیتی به این خاطر بوده که شرایط برای کار کردن او در این تیم فراهم بوده است.

کونته: کار گواردیولا در سیتی آسان است

به گزارش "ورزش سه"،  گواردیولا 9 بازی ابتدایی خود در سیتی را با کسب پیروزی پشت سر گذاشته و این در حالی که چلسی در دو بازی اخیرش تنها 1 امتیاز کسب کرده است و امروز نیز باید به مصاف آرسنال برود. با این حال کونته مدعی شد که از پیش شرایطی برای گواردیولا فراهم شده بود که او بتواند به راحتی در این تیم کار کند.


او گفت:" فکر می‌کنم منچسترسیتی فوتبالی مشابه گذشته خود بازی می‌کند. وقتی هدایت باشگاهی را برعهده می‌گیرید باید شرایطش را به خوبی بررسی کنید. دلیلش این است که پیش از او مدیران اسپانیایی در باشگاه استخدام شده بودند و بازیکنانی خریداری شده بودند که با تاکتیک‌های او مطابقت داشتند. فکر می‌کنم برای همین است که بازیکنان راحت تر با او هماهنگ می‌شوند."

 

1142861

 


مطمئنم که اگر بازی امروز را نبرم، اگر بازی بعدی را نبردم، در آینده تیمم دوباره در روند پیروزی خواهد افتاد. من در رابطه با هدایت چلسی پیش از حضورم در باشگاه بحث و گفتگو زیادی کردم و فکر می‌کنم هر باشگاهی که در آن حضور می‌یابید، باید درباره عملکرد مربیان قبلی اطلاعات کافی داشته باشید."

دیدگاه‌ها