کد خبر : 1360461 | 03 مهر 1395 ساعت 11:59 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

شهنازی: از صدرنشینی خوشحالیم

سرمربی تیم ملی والیبال «ب» ایران گفت: موفق به شکست کره جنوبی شدیم و باید برای کسب صدرنشینی گروه خوشحال باشیم.

شهنازی: از صدرنشینی خوشحالیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ناصر شهنازی پس از شکست 3 بر صفر کره جنوبی برابر ایران گفت: حساب ویژه‌ای برای مسابقه با کره باز کرده بودیم. از دو مسابقه این تیم نیز اطلاعات مورد نیاز را به دست آوردیم و می‌دانستیم که در ابتدا مسابقه با کره جنوبی سخت خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال کره از سیستم‌های متفاوتی در بازی‌های خود بهره می‌برد، گفت: این تیم از حملات ترکیبی نیز استفاده می‌کند. بنابراین بازیکنان تیم مقابل باید از تمرکز بالایی برخوردار باشند تا برابر کره جنوبی فاتح میدان شوند.

 

سرمربی تیم ملی والیبال «ب» ایران تصریح کرد: باید سرویس‌های خوبی می‌زدیم که حملات کره را از کار بندازیم و در ابتدای ست نخست این تمرکز را بازیکنان ایران نداشتند ولی آن را کم‌کم به دست آوردند و بر بازی و تیم کره تسلط پیدا کردند.

 

شهنازی درباره بازی مرحله حذفی ایران گفت: فعلاً موفق به شکست کره جنوبی شدیم و باید برای کسب صدرنشینی گروه خوشحال باشیم تا مسابقات امروز به پایان برسد و ببینیم حریف مرحله حذفی ایران کدام تیم می‌شود. فرقی نمی‌کند که با تایلند بازی کنیم یا چین تایپه.

 

تیم ملی والیبال «ب» ایران در پایان دور مقدماتی جام کنفدراسیون والیبال آسیا موفق به کسب سه پیروزی و 9 امتیاز شد تا به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله حذفی شود.

 

مرحله حذفی این رقابت‌ها روز دوشنبه پنجم مهر ماه با چهار دیدار پیگیری می‌شود.

 

دیدگاه‌ها