کد خبر : 1360463 | 03 مهر 1395 ساعت 12:09 | 77.3K بازدید | 1 دیدگاه

جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر

مهمان‌های ناخوانده در صدر

صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ پس از پایان بازی های هفته هفتم یک مهمان ناخوانده داشت، مدافع راست تراکتورسازان خود را به زوج مبعلی و ترابی در صدر جدول رساند.

مهمان‌های ناخوانده در صدر

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری بازی های هفته هفتم، رقابت بازیکنان در صدر جدول ارزشمندترین ها با حساسیت ویژه ای دنبال شد، پرگل و جذاب شدن بازی های لیگ در هفته گذشته نیز مزید بر علت شد تا بازیکنان حاضر در جدول مهمان هایی را بین خود ببینند.


با بررسی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم همراه "ورزش سه" باشید:


ایمان مبعلی – 7 امتیاز، هر بازی یک سورپرایز برای دایی

 

1133967


گویا باید باور کنیم ایمان مبعلی این روزها تبدیل به شعبده بازی شده که در هر بازی شعبده ای برای عرضه دارد، او پس از یک هفته توقف، در بازی تیمش برابر ماشین سازی نیز یک پاس گل ارسال کرد تا 7 امتیازی شود و مهدی ترابی را جا بگذارد. مهندس نفتی ها اکنون 3 گل زده و 4 پاس گل در کارنامه خود دارد و به عنوان بهترین پاسور لیگ در صدر جدول گلسازها قرار دارد.


مهدی ترابی – 6 امتیاز، سایه به سایه صدر

 

1142348


ستاره این فصل نارنجی پوشان همانطور که پیش بینی می شد در ادامه فصل های اخیر به درخشش خود ادامه داد، ترابی که این روزها حکم فرشته نجات سایپایی ها را دارد هرچند نتوانست در باخت این تیم برابر صبا کاری کند اما تاکنون 4 بار برای این تیم گلزنی کرده و به عنوان یکی از آقای گل های لیگ مطرح است، او 2 برای سایر بازیکنان تیمش گلسازی کرده است.


محمد ایرانپوریان – 6 امتیاز، مهمان ناخوانده صدر

 

1144607


مدافع راست تراکتوری ها و کاپیتان دوم این تیم، در ادامه بازی های کم نوسان خود در فصل گذشته، در لیگ شانزدهم هم برای تیمش کارآمد ظاهر شده است، او که به عنوان یکی از مهره های اصلی امیر قلعه نویی مطرح است با 4 گل زده به عنوان یکی از آقای گل های لیگ شناخته می شود، البته ایرانپوریان تاکنون با 2 پاس گل خود، مهاجمان تیمش را در معرض گلزنی قرار داد.


محمد قاضی – 5 امتیاز، بازگشت به اوج

 

1132326


مهاجم بلند قامت نفتی ها، یکی از موفق ترین دوران بازیگری خود را آغاز کرده است، قاضی که 4 بار برای دایی و تیمش گلزنی کرده است این روزها تبدیل به مهاجم خطرناکی شده است که هر آن ممکن است با شوتی ناگهانی و ضربه سری مهلک دروازه حریف خود را باز کند، مهاجم سابق سرخابی های پایتخت یک بار هم با پاس گل خود برای تیمش گلسازی کرده است.


رحیم زهیوی – 5 امتیاز، در پی ادامه درخشش

 

1133818


مهاجم کارآمد خوزستانی ها خیلی زود توانست نشان دهد درخشش فصل قبل او یک اتفاق نبود، زهیوی که تاکنون 3 بار توانسته برای تیمش گلزنی کند از بازیکنان غیرقابل انکار خوزستانی هاست و بدون تردید یکی از مهمترین مهره های سیروس پورموسوی برای نبرد با حریفان محسوب می شود. زهیوی علاوه بر گل های خود، از مهاجمان گلساز لیگ محسوب می شود و 2 بار نیز برای سایر همبازیان خود پاس گل ارسال کرده است.


حسین بیت سعید – 4 امتیاز، همچنان گلزن

 

1144691


دومین ضلع از مثلث معروف خوزستانی ها نیز به درخشش خود ادامه داده است، بیت سعید امسال نیز توانسته خود را در بین بهترین گلزنان لیگ برتر قرار دهد و 4 بار برای تیمش گلزنی کند.


محمد شادکام – 4 امتیاز، حضور عجیب

 

1143321


یکی از عجیب ترین بازیکنان حاضر در صدر این جدول محمد شادکام است، مهاجم آبادانی ها که این روزها همه هم و غم خود را روی گلزنی برای تیمش گذاشته است تاکنون توانسته 4 بار برای دست نشان و تیمش گلزنی کند، شادکام در بازی اخیر برابر پدیده نیز دبل کرد و دو بار برای صنعت نفت آبادان گلزنی کرد.


فرید بهزادی کریمی – 4 امتیاز، آرامش پس از درخشش

 

1124435


مهاجم سپاهانی ها که فصل را در بهترین حالت خود آغاز کرد در چند هفته اخیر نتوانسته برای تیمش موثر واقع شود، بهزادی کریمی در لیگ شانزدهم 2 برای سپاهانی ها گلزنی و 1 بار گلسازی کرده و 1 بار نیز یک پنالتی منجر به گل برای این تیم به دست آورده است.


ایوب کلانتری – 4 امتیاز، پاسوری مشهدی ها

 

1130597


کلانتری که برای لیگ شانزدهم با پیراهن سیاه جامگان روانه بازی های لیگ برتر شد خیلی زود توانست نام خود را بر سر زبان ها بیندازد و با پاس های خود مشهدی ها را خوشحال کند، او تاکنون 3 بار برای سیاه جامگان گلسازی و 1 بار نیز گلزنی کرده است.


میلاد جهانی – 4 امتیاز، در ادامه درخشش آبادانی ها

 

1144888


جهانی نیز با درخشش در بازی هفته اخیر توانست خود را به جمع بازیکنان بالانشین برساند، جهانی یکی از بازیکنانی است که توانسته در بازی اخیر آبادانی ها دبل کند و دو پاس گل برای بازیکنان تیمش ارسال کند. جهانی اکنون با 3 پاس گل و 1 پنالتی منجر به گل یکی از بازیکنان صدرنشین جدول ارزشمندترین ها محسوب می شود.

 

توضیح جدول:
بازیکنان به ازای هر گل و پاس بازیکنان یک امتیاز مثبت دریافت می کنند، بازیکنانی که موفق به کسب پنالتی شوند، در صورت گل شدن پنالتی، یک امتیاز مثبت (در حکم پاس گل) و در صورت از دست رفتن پنالتی نیم امتیاز مثبت دریافت می کنند.

 

1145313

1145317

1145314

1145315

1145316

دیدگاه‌ها