کد خبر : 1360482 | 03 مهر 1395 ساعت 13:07 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین تیم ملی

تمرین ملی‌پوشان زیر باران شدید (عکس)

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در ادامه برنامه آماده سازی خود پیش از دو دیدار مهم برابر ازبکستان و کره جنوبی، صبح امروز به تمرین پرداختند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال در این تمرین که زیر بارش شدید باران انجام شد، 17 بازیکن حاضر در اردو شرکت داشتند.
بازیکنان از ساعت 10 صبح به وقت محلی به یکی از زمینهای تمرین کمپ تیمهای ملی ارمنستان رفتند و در آنجا کار خود را آغاز کردند.
بازیکنان در ابتدا به صورت گروههای دو نفره با توپ بدن خود را گرم کردند، سپس هر یک از این نفرات این گروههای دو نفره با نزدیک شدن به خط کناری زمین به ارسال پاسهای بلند و کوتاه پراختند.
در این تمرین 90 دقیقه ای بازیکنان با وجود بارش شدید باران از انگیزه بالایی برخوردار بودند و شرایط ویژه آب و هوایی هم آنها را از تلاش برای اجرای برنامه های کارلوس کی روش باز نداشت.
پژمان منتظری هم که هر روز برنامه های کادر  را برای گذراندن دوران پس از عمل جرحی پشت سر می گذارد، امروز هم به این برنامه ها را به صورت جداگانه انجام داد.
تیم ملی فوتبال ایران تا پنج شنبه هفته جاری به تمرینات خود در ارمنستان ادامه خواهد داد تا بازیکنان به آمادگی مدنظر کادر فنی پیش از دیدار برابر ازبکستان و کره جنوبی دست پیدا کنند.

 

1145329

 

1145330

دیدگاه‌ها