کد خبر : 1360505 | 03 مهر 1395 ساعت 17:21 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای روبرت بیزلی

وعده‌های شگفت آور پرز برای بازگرداندن مورینیو!

روبرت بیزلی، نویسنده کتاب "'Up Close and Personal" که در مورد ژوزه مورینیو است، پرده از پیشنهاد رئیس رئال مادرید برای بازگرداندن مورینیو در سال 2015 برداشت.

وعده‌های شگفت آور پرز برای بازگرداندن مورینیو!

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو از سال 2010 تا 2013 سرمربی رئال مادرید بود اما در سال آخر حضورش در این تیم، با بسیاری از بازیکنان به مشکل برخورد کرد. کاسیاس، راموس، رونالدو و په په، از جمله مهمترین بازیکنانی بودند که خواهان اخراج مورینیو بودند. مورینیو سال 2013 رئال را به مقصد چلسی ترک کرد اما بیزلی فاش ساخت که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، دو سال بعد خواهان بازگرداندن آقای خاص بود و حتی وعده های عجیبی نیز به وی داده بود.

 

 

1145349

 

 

بیزلی در کتاب خود از قول مورینیو نوشته است:" در رئال همه چیز داشتم به غیر از حمایت بازیکنان اما پرز سال 2015 و پس از برکنار کردن آنچلوتی به من پیشنهاد بازگشت داد و حتی به من گفت که حاضر است راموس، مارسلو، په په و کاسیاس را به خاطر من اخراج کند اما به او گفتم که دیگر خیلی دیر شده است."

 

بیزلی نوشته است که مورینیو از انتخاب بنیتس شگفت زده شده و معتقد بود که کلوپ بهترین گزینه برای رئال است. مورینیو حتی انتخاب زیدان را یک ریسک بزرگ قلمداد می کرد چون عملکردش در تیم دوم رئال را فاجعه می دانست.

 

این در شرایطی است که باشگاه رئال مادرید هرگونه مذاکره و وعده به مورینیو را به شدت تکذیب کرده است.

 

دیدگاه‌ها